2021.01.03. 16:29

Idézet Laczkó István, vagyis az Autórevizor honlapjáról: "Az olajfolyás helyének felderítése nem volt lehetséges, azt hiszem az „úszott a motortér az olajban” kifejezés ezúttal nem túlzó. A reakció erre az volt, hogy a kocsi alatt sosem volt olaj. Persze, hogy nem, mert szemmel láthatóan ráfolyt a kipufogóra, onnan pedig szépen elpárolgott némi füst kíséretében. Ezek után első dolgom volt ellenőrizni az olajszintet. Ekkor komoly trauma ért: a nívópálca nem ért bele az olajba." Istvánt Autórevizorként emlegetik a kereskedők és a vásárlók. Miközben kérésünkre átvizsgált egy több mint 300 ezer kilométert futott Toyota Aurist, elmagyarázta, mit miért néz meg egy használt autón, beszéltünk egy kicsit a hibakódolvasás fortélyairól, így az Autóvásárlók Akadémiája sorozat harmadik epizódjában bárki örök érvényű támpontokat kaphat a vásárláshoz.

Sorozatunk második epizódjában az autók előéletének feltárásához adtunk segítséget. 

Az első epizódból pedig kiderül, miért nagyon fontos reálisan látni, mire kell az autó és mennyit költhettek a vásárlásra, valójában. 

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.