Rakoncátlan, de
szerettük.
Mitsubishi Space Star
Nyomócső hollanderek nem volta meghúzva. Orrán-száján folyt a gázolaj. A komputer bejelzett, leállította a motort, és se kép, se hang, ezt összesen négyszer. Kuplung nem emelt ki: háromszáz kilométer sebváltás nélkül. Jobb és baloldali első elektromos ablakemelők, szétestek, természetesen lehúzott állapotban.
A kis sportos
Mazda 2
Kitolatott az asszony... Opsz, a motoros kaput csak a középső visszapillantóban figyelte. DE NEKI AZÉRT MINDIG NAGYOBB KELL, HOGY LEGYEN A SZÁJA!!!
Mezőgazdasági
vontató
Suzuki Swift 1.0 1989-2003
Évente egyszer a vetőbúzát is vele visszük ki a földre - ami óhatatlanul teli utánfutós füldutazást jelent. Ehhez képest a sima, szóló járműves határszemle egyenesen felüdülés neki. Ha a tervezés végső stádiumában a japán mérnöknek szóltak volna, hogy ilyen igénybevételre is számítson, biztosan sírva tépte volna szét a rajzokat, és harakirit hajtott volna végre a Fujiyama lábánál. Mindenesetre eddig még úgy-ahogy bírja az igénybevételt.
Szerelhetetlen és
szerethetetlen
Citroen Xsara
Tulajdonképpen a kétségbeesés miatt vásároltam ezt a kocsit, miután 309-es Peugeot-m az öngyilkosság egy abszurd formáját választva szabályszerűen eldobta a generátorát. Dehogy akartam én francia kocsit venni, de ez a Citrony mégis jó vételnek tűnt. A kocsi előző tulajdonosát ugyanis lelőtték, s mivel nem vagyok babonás, az özvegyétől hihetetlenül olcsón megkaptam a jól felszerelt kis sárga kupét, mindösszesen 6000 km-el.
Van még ott, ahonnan ezek jöttek, a Népítélet folyamatosan frissül, tessék válogatni!