Meg persze itt komplett a DTM- és a TCR-mezőny. Utóbbi ráadásul extrémsok magyarral, köztük egy beugró csapatfőnökkel, Michelisz Norberttel. Nagyképes beszámoló a péntekről.
Pénteken megkezdődött a DTM hungaroringi hétvégéjének hivatalos programja, itt éppen Timo Glock ad interjút az első szabadedzés előtt a német kollégáknak (Fotó: Sági Elemér)
Gyülekeznek a viharfelhők a BMW Hospitality Lounge és a pálya felett. Az égiek kegyesek voltak és pontosan az edzés vége után szakad rá az ég a pályára. A felhajtás méretét jól érzékelteti hogy ebben a szolid kis kulipintyóban a Ferrari és a McLaren Forula-1-es motorhome-ja szőröstül-bőröstül együtt is röhögve elférne (Fotó: Sági Elemér)
Egy a bevetésre váró fenevadak közül (Fotó: Sági Elemér)
A DTM betétfutamaként először a TCR sorozat is ellátogat a Ringre, tele magyar indulóval. Itt éppen Jedlóczky Márk rója első köreit az Unicorse Alfával (Fotó: Sági Elemér)
Ezen a hétvégén ő a főnök, a beosztott, a kedvenc, a mindenes - Michelisz Norbi az utolsó pillanatban beszerzett Hondával végül mégis rajthoz áll a hétvégén saját csapata, a MIRA színeiben a TCR sorozatban. Ezúttal viszont magának nem oszt lapot, ígérete szerint nem fog pontokat elvenni beugróként két teljes szezont futó pilótájától, Tassi Attikától és Colciago-tól (Fotó: Sági Elemér)
Mattias Ekström, az eddigi körrekorder próbálgatja a beállításokat Audijával az első szabadedzésen (Fotó: Sági Elemér)
Mick Schumacher, az élő legenda, Michael Schumacher fia a Formula-3 Euroseries-ben bontogatja szárnyait és gyűjti a tapasztalatot, hogy mielőbb édesapja nyomdokaiba léphessen. Az autón is hordozza az üzenetet: ne add fel Schumi, harcolj! (Fotó: Sági Elemér)
Bőven lesz látnivaló és program a nézőknek a paddockban ezen a hétvégén, itt kb. 200 milliónyi AMG Mercedes kelleti magát egy pódiumon, íme az egyikük (Fotó: Sági Elemér)
Optikai csalódás? A Timo Glock BMW-jének, a Yellow Beast eleje-hátulja egy sztenderen. A Ezek az alkatrészek kompletten is mindössze néhány kg-ot nyomnak, közel űrtechnológiával készülnek (Fotó: Sági Elemér)
Koncentráció (Fotó: Sági Elemér)
Látogatás a Mercedes AMG boxában. Fotózni csupán teljesen zárt autót szabad, minden egyéb esetben szigorúan tilos, már-már kórosan ügyelnek a műhelytitkokra a csapatok (Fotó: Sági Elemér)
A csapat mérnöke éppen a kormány kezelőszerveiről beszél. Emellett olyan érdekességeket tudunk meg, miszerint teljesen adalékmentes, 102-esoktánszámú üzemanyagot tankolnak a kb. 520 lóerős, 500 nm nyomatékú kocsikba, amelyet közönséges benzinkúton is lehet kapni (Fotó: Sági Elemér)
Kevés feltűnőbb jelenség akad manapság a versenysportban, köszönhetően a szponzornak. Ezeken a Mercedeseken annyi változott a tavalyihoz képest, hogy idén már egyetlen csavar sem azonos a gyári szériaváltozattal, míg eddig legalább a lámpatest és az embléma az volt… (Fotó: Sági Elemér)
Paul Di Resta a Csillagok Háborújának 127. részének forgatásán (Fotó: Sági Elemér)
Boxutcai hangulat (Fotó: Sági Elemér)
Alfa Romeo TCR a természet lágy ölén (Fotó: Sági Elemér)
Marco Wittmann is a határokat feszegette a Mansell-kanyar utáni rázóköveket maximálisan kihasználva (Fotó: Sági Elemér)
Zajlik a kerékcsere a szabadedzés közben, mely a verseny alatt minimum egy alkalommal kötelező és idén már egyszerre csak egy tengelyen cserélnek a csapatok kereket, így a tökéletes végrehajtás jelentősége még inkább felértékelődik (Fotó: Sági Elemér)
Szalad a postakocsi (Fotó: Sági Elemér)
Görög Zita, a technológiai vizeket előállító rózsaszín szponzorcég háziasszonya (Fotó: Sági Elemér)