Ki nyer majd?

2006.07.18. 16:07
A Mercedes az utóbbi hat nürnbergi versenyből ötöt megnyert, érthető, hogy jó a hangulat a csapatnál. Norbert Haug csapatfőnök és a pilóták is optimizmussal telve várják a hétvégét.

Green csak a győzelemmel lenne elégedett

Jamie Green, Salzgitter AMG-Mercedes C-Klasse: A norisringi verseny még a Brands Hatch-i futamnál is izgalmasabb lesz. Legutóbb kicsúsztam, és ezzel a hibával el is veszítettem az otthoni versenyemet, de most hiba nélkül akarok versenyezni, meg akarom nyerni ezt a menetet.

Bernd Schneider, Vodafone AMG-Mercedes C-Klasse: Nagyon várom ezt a futamot. A norisringi verseny a szezon csúcspontja. Fekszik nekünk ez a pálya, ki szeretném használni a lehetőséget, hogy tovább növeljem az előnyömet a bajnokságban.

Jean Alesi, stern AMG-Mercedes C-Klasse: Egyszerű a Norisring vonalvezetése, a pálya mégis trükkös. 74 kört kell majd megtennünk a hőségben, ez maximális koncentrációt és jó fizikai kondíciót igényel. Én jól felkészültem.


Spengler a dobogóra szeretne állni

Bruno Spengler, DaimlerChrysler Bank AMG-Mercedes C-Klasse: A Norisringen volt életem első Formula-3-as versenye 2003-ban, azóta szeretem ezt a pályát. Kemény versenyre számítok, a legkisebb hiba is végzetes lehet. Szeretnék a dobogóra állni.

Alexandros Margaritis, EasyRent AMG-Mercedes C-Klasse: Az előző évi modellek rendre jól szoktak teljesíteni a Norisringen. Ahogyan az évadnyitó hockenheimi futamon, itt is szeretnék az első ötben végezni.


Häkkinen kétszer betlizett, mégis optimista

Mika Häkkinen, AMG-Mercedes: A Norisring érdekes versenypálya, a hangulat mindig csodálatos. Több ponton is lehetőség nyílik az előzésre, érdekes párbajok szoktak kialakulni. Ez nekem is nagyon tetszik, és a nézők is élvezik. Egyértelmű céljaim vannak: két pont nélkül befejezett verseny után újra a dobogón szeretnék végezni, fel akarok zárkózni a pontversenyben.

Norbert Haug, a Mercedes-Benz Motorsport főnöke: Egyáltalán nem születik meglepetés, ha a kvalifikáció első szakasza után az első és a huszadik leggyorsabb idő között mindössze fél másodperc lesz a különbség. Ez jól szemlélteti, milyen nehéz igazán jól menni ezen a versenypályán. A Norisring mindössze négy kanyarból áll, a kihívás mégis óriási, egyetlen kicsi hiba, egy minimális elfékezés is elég, hogy a versenyautó a falban vagy egy másik autó fenekében kössön ki. A pálya egyike a legrövidebbeknek, és vannak nagyon keskeny szakaszok, mégis kiváló helyszín, hogy eloszlassa a mítoszt, miszerint a DTM-ben nem lehet előzni; sokan emlékeznek még a tavalyi versenyre. A norisringi verseny a DTM csúcspontja, úgy néz ki, idén több néző látogat majd a helyszínre, mint eddig valaha. Jó a mérlegünk, az utóbbi hat nürnbergi versenyből ötöt megnyertünk, mind azon dolgozunk, hogy megnyerjük a hatodikat is.