A menetrend szerint reggel nyolctól délig tartottak a szabadedzések. Már a délelőtt sem volt eseménytelen: az 52-es rajtszámú BMW és a 36-os Opel Corsa is nagyot borult, de sem a versenyzők, sem az autók nem sérültek annyira, hogy el kelljen mulasztaniuk a versenyt.
![]() |
|
![]() |
![]() |
A Rallye Sprint-versenyek a rallye világbajnokság sztárjaival rendezett Bajnokok Tornája honosított változata, melyet hazánkban elsőként a Frici Rallye Team rendezett. A szinkronpályás küzdelemben közel hatvan nevező állt rajthoz, az első szakaszt nappal, a másodikat éjjel bonyolították.
![]() |
|
![]() |
![]() |
A 13 órakor kezdődő verseny látványos küzdelmet hozott. A versenyzők egyre jobb időket autóztak és látványos párharcokat vívtak. A pálya két pontja jelentett különleges csemegét: a két pályaváltó felüljáró. Látványosságot a felüljáróról lehajtó autók nyújtottak - a bátrabbak mind a négy kereküket el tudták ugratni a földről. Az alagút be -és kijárata pedig sok gondot okozott a versenyzőknek. Itt hárman véreztek el: ketten a kijárati ívbe szögezték a jobb első futóművet, egy trabantos induló a bejárat jobb oldalán vált meg autója első sárvédőjétől. Szerencsére közülük ketten folytatni tudták.
![]() |
|
![]() |
![]() |
A legnagyobb bukfencet - kis sebességgel, annál nagyobb anyagi kárral - Nagy "Szipu" Zoltán mutatta be Mazda 323-as versenyautójával, ezért sajnos fel is adta a versenyt. A látványos éjszakai futamokban szinte minden versenyző javított (!) az idején. A közel 1500 néző előtt a Kancsár-Opoczki páros szerezte meg az első helyet, a Szabó-Krausz és Ilosvay-Papp kettősök előtt.
A verseny legfiatalabb versenyzője, a 12 éves Opoczki Ilona Tavriájával a 23. helyen zárta a IX. Press +Print Rallye Sprintet.
