Első nap egy kicsit szemerkélt az eső, de a foltokban nedves pálya nem okozott nagyobb gondot. Vasárnap viszont a csontszáraz pályán az egyik versenyző erősen leamortizálta mind versenyautóját, mind a szalagkorlátot, így a pálya nem volt többé biztonságos, és az utolsó felfutásokat már nem engedélyezték a versenybírók.
A gyorsasági szakág versenyzői közül sokan nem szeretik a hegyiversenyeket. Ez az indulók számán is egyértelműen látszik, jóval több versenyző nevez a Hungaroringen megtartott futamokra. Pedig a hegyiverseny jóval olcsóbb mulatság, hiszen kevesebb benzin, gumi, fékbetét fogy ilyenkor, a kockázat azonban nagyobb. Az út mellett nincs bukótér, csak a szalagkorlát és a fák fékezhetik meg az elszabadult versenygépeket, ráadásul nagyon kevés az autózással eltöltött idő is.
A zártpályás versenyeket rendszerint megelőzi egy nap szabadedzés, az időmérők fél óráig, a versenyek pedig akár még ennél is tovább tartanak. A pilóták így bő két órát töltenek el versenyautóikkal száguldozva, a szabadedzést is beleszámítva pedig akár ennek a kétszeresét. Ezzel szemben egy hegyiversenyen mindkét nap négy felfutásra van lehetőség. Egy menet pályától és versenyautótól függően 3-4 percig tart, vagyis legjobb esetben is maximum fél órát lehet őrjöngeni, azt is nyolc szakaszra osztva.
A hegyiversenyek szépségét az adja, hogy nem lehet a pályát tökéletesen megtanulni. Minden pilóta kénytelen valamennyit improvizálni, mert hiába tanulta meg az adott szakaszt oda-vissza egy utcai autóval, a versenyautóval versenytempóban minden másképp néz ki. A nettó autózással töltött idő azonban nagyon kevés, ami sokak lelkesedését letöri, de hát mit tegyen a magyar, ha csak egyetlen használható versenypályája van. Tényleg, nem akar valaki építeni egyet?
A hétvégén Parádsasváron ráadásul még a nyolc menet sem valósulhatott meg. Petur András vasárnapi utolsó felfutásakor Suzuki Swift kupás versenyautójával alaposan megrongálta a szalagkorlátot, amit hosszas fejcsóválás után javíthatatlannak ítéltek versenybírók, és ez bizony a verseny idő előtti befejezésével volt egyenlő. Az incidens következménye képpen az Astra Kupa és a Swift Kupa versenyzőin kívül a második napon mindenkit egy felfutás alapján értékeltek.
Suzuki kupa
Suzuki Swift Kupa, szombat | Suzuki Swift Kupa, vasárnap | |
1. Dr. Grigalek Gábor | 1. Szelényi Alfréd | |
2. Szelényi Alfréd | 2. Michelisz Norbert | |
3. Pantl Péter | 3. Farkas László | |
4. Pápai László | 4. Vida János | |
5. Lamara Roland | 5. Lamara Roland | |
6. Vida János | 6. Ladik Elliott |
Clio kupa
Renault Clio Kupa, szombat | Renault Clio Kupa, vasárnap | |
1. Wéber Gábor | 1. Kiss Norbert | |
2. Kiss Norbert | 2. Wéber Gábor | |
3. Gál Szabolcs | 3. Gál Szabolcs | |
4. Solti Attila | 4. Brachna Dávid | |
5. Bertalan Miklós | 5. Bárkovics Zoltán | |
6. Bárkovics Zoltán | 6. Telek Gábor |
Astra kupa
Opel Astra Classic Kupa, szombat | Opel Astra Classic Kupa, vasárnap | |
1. Molnár Zoltán | 1. Molnár Zoltán | |
2. Virágh István | 2. Szamosvári Béla | |
3. Szamosvári Béla | 3. Virágh István |
Formaautók
Formaautók versenye, szombat | Formaautók versenye, vasárnap | |
1. Chanoch Nissany, Nissan WRL | 1. Chanoch Nissany, Nissan WRL | |
2. Fekete Krisztián, Nissan Coloni | 2. Pödör Balázs, Formula Renault | |
3. Pödör Balázs, Formula Renault 2000 | 3. Fekete Krisztián, Nissan Coloni |
A csoport
Az A csoport versenye, szombat | Az A csoport versenye, vasárnap | |
1. Kavecz István, BMW M3 | 1. Gáspár István, Honda Integra Type-R | |
2. Gáspár István, Honda Integra Type-R | 2. Vajda György, Suzuki Swift | |
3. Vajda György, Suzuki Swift 1,3 GTi | 3. Müller Roland, Lada 2105 |
Wankel-csoport
A Wankel-csoport versenye, szombat | A Wankel-csoport versenye, vasárnap | |
1. Assenbrenner Tibor | 1. Assenbrenner Tibor | |
2. Hegyes Gábor | 2. Hegyes Gábor | |
3. Pólya Ádám | 3. Pólya Ádám |
F csoport
Az F csoport versenye, szombat | Az F csoport versenye, vasárnap | |
1. Bódis Kálmán, Porsche 996 | 1. Bódis Kálmán, Porsche 996 | |
2. Herter Gusztáv, Mitsubishi Evo VI. | 2. Herter Gusztáv, Mitsubishi Evo VI. | |
3. Walter Csaba, BMW E36 | 3. Tárnok Tamás, Renault Mégane |