Az I/1 kategória géposztály győztesei
Összidő:
Géposztály | Versenyző | Autó | Időeredmény |
F-4,0 | Bódis Kálmán | Porsche | 03:47.166 |
F-2,0 | Butyka György | BMW 318 | 04:14.514 |
A-4,0 | Keszler Mátyás | Audi S2 Coupe | 04:13.183 |
A-4,0 | Faltusz Péter | Peugeot 306 Maxi | 04:01.782 |
N-0,4 | Kavecz István | BMW | 04:01.602 |
N-0,2 | Deák Péter | Honda Integra | 04:23.185 |
Deák Péter
-Nagyon tetszett. Volt benne gyors, lassú és dobálós. A Honda
Klub elnökhelyettesétől kaptunk kölcsön egy computert, az autó ezáltal
sokkal jobb lett. Holnap is végig szeretnék menni.
Hideg Krisztián
-Első nap: Bár még nem épültem fel teljesen, nagyon örülök annak,
hogy végre megint autóba ülhetek versenykörülmények között. A hármas és
a négyes lefogazott, így most a szerelők váltót cserélnek. Az
eredményemnek nagyon örülök, hiszen ez egy vérbeli raliautó, ráadásul
még a navigátor is velem jött, ami plusz 80 kilót jelent. A többit majd
Veszprémben meglátjuk.
Bódis Kálmán
-Sokat dolgozott a csapat, Pistinek váltót kellett cserélni, amit
Pestről taxival kellett meghozatni. Szerencse, hogy a múlt héten
összeraktuk. Mivel a szabadedzést teljesítette, a Felügyelő Testület
megengedte, hogy ne kelljen a két időmérőn indulnia. A pályaigazítással
eltöltött plusz tíz perc elég volt arra, hogy az autó elkészüljön. Én
közben azt gondoltam, ha az ifjúság nem teljesít, akkor nekem kell. Ne
más kalandor vigye el a pálmát, és mentem egy 53-as kört. Igyekeznem is
kellett, nehogy Zengő megelőzzön, és kiderült, hogy a két nap legjobb
idejét mentem. Nem látványos, de célratörő, kaland nélküli autózással
célba értem.
Faltusz Péter
-Jó meleg volt, végülis megnyertük. Az egész versenyt tesztnek
szántuk, hiszen a motor vadonatúj, most már van benne 150 kilométer. A
verseny előtt Havasi Peti csak annyit mondott, hogy óvatosan. Nagyon
örülök ennek a helyezésnek.
Kavecz István
-Tökéletes. A mai napon nagyon jó volt a gumiválasztásom, a
tegnapihoz képest 12 másodpercet javultam. A mai két versenyfutamom
pedig egyformán jó volt. Nagyon jól éreztem magam.
I/2 kategória, túraautók 1600 ccm. alatt
első nap
Itt a Rábaringen tulajdonképpen ugyanazon
versenyzők között zajlott nagy küzdelem a dobogós helyezésekért,
akik már a Hungaroringen, az idény első versenyén egymásnak
feszültek. Az élen a Jeney-Gáspár-Tóth-Kincses négyes próbált egyre
inkább felülkerekedni a pálya adta nehézségeken. A gyorsasági
szakág versenyzői számára mindenképpen újdonságot és egyben
nehézséget jelent, hogy ezen a pályán féktávokkal kell
megküzdeniük.
Érdekesség, hogy a pécsi győztes, a kategória
tavalyi bajnoka, Németh "16V" Péter, azaz Szelep - ugyan nem az új
Citroenjével, hanem a régi Skodájával indult - nem tudott a fenti
kvartetthez igazán közel kerülni. Mindkét versenyfutamban Jeney
György bizonyult a leggyorsabbnak. Szelep csak az első futamban
tudta Kincses Istvánt megelőzni. Szelep Gáspár Istvánnal is nagy
csatát vívott, de a második felfutáson már nem tudott annyit
kihozni vén Skodájából, hogy az eggyel jobb helyezéshez elég
legyen. Jeney György szombati jó szereplésével vigasztalódhatott a
számára nem túl szépemlékű pécsi verseny után.
Az I/2 kategória géposztály győztesei:
Összidő:
Géposztály | Versenyző | Autó | Időeredmény |
F1,6 | Jeney György | Peugeot 205 Gti | 04:13.518 |
F1,4 | Kincses István | Mazda RX7 | 04:23.473 |
N1,6 | Gáspár István | Honda Civic | 04:24.119 |
N1,4 | Janzer György | Suzuki Swift Gti | 04:44.683 |
A1,6 | Németh "16V" Péter | Skoda Felicia | 04:24.137 |
A1,4 | Wágner György | Suzuki Swift Gti | 04:34.512 |
Kincses István
-Jó volt, nem volt semmi problémám, kivéve, hogy az első
versenyfutamban a jobb első futóművet megütöttem. Féltem, mert
fékezéskor rázta a kormányt. A gumi is elkopott, vásznon van.
Örülök, hogy itt egy ilyen nagyon jó versenyt rendeztek.
Gáspár István
-Szenzációs. Nincs itt semmi probléma. Jó, hogy fönt nem kell
várni, és még enni és cigizni is tudok. Remélem, holnap nem hullik szét
a kocsi, hurrá, hajrá, előre!
I/2 kategória, túraautók 1600 ccm. alatt
második nap
-Az esélyesek egyikének, Gáspár Istvánnak a
Hondájában már az edzőfutamok egyikében leszakadtak a szelepei a
motorban, ezért a versenyfutamokon nem tudott elindulni. A tavaly a
ralikrosszból átigazolt Jeney György ott folytatta, ahol tegnap
abbahagyta, magabiztosan uralta a mezőnyt, mindkét versenyfutamban
első lett. Mögéje felzárkózott Németh "16V" Péter, aki erre a napra
kicserélte sérült váltóját. Mivel Jeneyhez képest nagy volt a
hátránya, inkább a közönségnek autózott, kézifékes fordulókkal
köszönve meg az érdeklődést.
-Kincses István és Amrein Tamás küzdött egymással az élbolyban, az elsö versenyfutamon Kincses István, a második versenyfutamon Amrein Tamás volt a jobb.
I/2 kategória géposztály győztesei:
Összidő:
Géposztály | Versenyző | Autó | Időeredmény |
F1,6 | Jeney György | Peugeot 205 Gti | 04:16.649 |
F1,4 | Kincses István | Peugeot 205 Gti | 04:24.298 |
N1,6 | Nagy Gyula | Honda Civic | 04:41.191 |
N1,4 | Janzer György | Suzuki Swift Gti | 04:41.956 |
A1,6 | Németh "16V" Péter | Skoda Felicia | 04:21.863 |
A1,4 | Wágner György | Suzuki Swift GTI | 04:35.412 |
Jeney György
-Nagyon jó, végre egy kis ralis pálya. A gyorsaságisok is
felébredtek. Örülök, mert nagyon feküdt nekem a pálya. Az autó nagyon
jól viselkedett. Még nincsen tökéletesen beállítva, majd Parádra.
Kicsit reménykedtem, de hogy ekkora előnnyel nyerek, arra nem
számítottam. Azt hittem, nagyobb verseny lesz.
Németh "16V" Péter (Szelep)
-Csodálatos volt minden. A nézőknek igazi ralis stílusban tudtam
autózni, igaz, hogy ez másodperceket jelentett, de nem bántam. A csapat
nyert, ezzel már csapatbajnokok lettünk ebben az évben, annyi előnyünk
van. Semmi okunk a panaszra, hiszen az első öt helyből négy a mi
egyesületünkből való.
Kincses István
-A tegnapi után két gumit kellett cserélni, más gondunk addig nem
is volt. A második időmérőn nem tudtam elrajtolni, a rajt előtt beesett
a kuplung. Az első versenyfutamra sikerült megoldani a problémát, de a
jobb első sárvédő kiszélesítése útközben elmaradt. A második
versenyfutamban nem tudom, miért siettem annyira.