A V6 TDI halála és feltámadása

Volkswagen Phaeton 3.0 V6 TDI szerelés

2019.02.10. 13:45

Ha a hatókörömben valaki autót szerel, igyekszem odamenni, hátha leszűrhető valamilyen érdekes tanulság. Ez a 2010-es Volkswagen Phaeton egyszer csak megállt, utána el sem indult, mint kiderült, a befecskendezőrendszer adta fel. Amiért igazán érdemes odafigyelni a dologra, az az a tény, hogy ez a 3 literes V6-os TDI a korszak legtöbb konszern termékében előfordul, az A4-es Auditól a Touaregen át a Panameráig. Viszont ismét jól látszik, hogy a modern dízelek takarékossága és ereje pénzbe kerül: itt a 3-3,5 milliós piaci értékű autóba 1,5 millió forintnyi alkatrész és munkadíj ment bele.

Aki pedig kedvet kapott egy Phetonhoz, annak erre érdemes tovább olvasnia. 

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.