Az egyik legolcsóbb használt Mercedes

MűhelyPRN 13.: Mercedes C180 T kompressor (2005)

A 203-as széria, vagyis a második generációs C osztály abban a korszakban készült, amikor a Mercedesnek komoly gondjai voltak a karosszériák felületkezelésével, illetve alváz- és üregvédelmével. Hiába ígértek tíz év átrozsdásodás elleni garanciát ezekhez az autókhoz a vallásos márkaszervizbe járóknak, a korrózió a leghülyébb helyeken jelent meg a kétezres évek első felében gyártott autókon és nem minden esetben vállalták az ingyenes javítást a szervizek. Ezt a modellt gyártották limuzinként, készült belőle sportkupé de talán a legszebb a MűhelyPRN mai epizódjában szereplő T-modell, vagyis a kombi. A motorkínálatban négyhengeres szívó, és kompresszoros, véhatos és vényolcas benzinesek, valamint négy- és hathengeres turbódízelek szerepeltek, melyek közül Krisztián autójába a C180 Kompressorba egy 1,8 literes, mechanikus feltöltős benzines került. Az autó 2005-ös, közel 300 ezer kilométerrel. Nagyon kíváncsiak voltunk, hogy mi igaz a típus rossz híréből, ezért alaposan átvizsgáltattuk a MűhelyPRN sorozat új helyszínén, az Avalon Car(e) Services Bosch Car Service-ben.

Korábbi epizódok:

Magyar népautó 1,5 millió körül
Dávid Opel Astrája rosszabbul megy mint egy 1,2-es Corsa. A magyarázat fájdalmasan kézenfekvő.
"Épeszű ember nem vesz 500 ezret futott autót"
Ezt István, egy 551 ezer kilométert futott Honda Civic VTI gazdája mondja. Roncs, vagy túlélő?