Melósautó 500 ezer és 1 millió közt

2019.08.06. 14:03

Több mint tíz évig gyártották a Renault Kangoo első generációját, és bár az autó nagyon egyszerű felépítésű, használtan is rendkívül népszerű, ahogy a furgon-személyautó kategória néhány további típusa is. A Renault szinte összes négyhengeres benzinmotorjával kínálták a Kangoot és az 1,5 dCi nevű turbódízelek közül is számtalan változatot az orrába akasztottak. De milyen egy ilyen autó több mint tízévesen, több mint kétszázezer kilométer után, a rettegett dízellel? Az autót ezúttal is az Avalon Bosch Car Service-ben vizsgáltattuk át.

Korábbi epizódok:

Ennyibe kerül, amikor a Touaregnek nincs baja
Mikor hallottad utoljára a „jó Touareg” kifejezést, avagy hogyan vegyünk hirtelen felindulásból, átvizsgálás nélkül 17 éves használt SUV-t?
...és megláttuk az olajat a kiegyenlítő tartályban
Úgy tűnik, nem rossz a kocsi, de van itt egy kis bibi.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.