Több mint tíz évig gyártották a Renault Kangoo első generációját, és bár az autó nagyon egyszerű felépítésű, használtan is rendkívül népszerű, ahogy a furgon-személyautó kategória néhány további típusa is. A Renault szinte összes négyhengeres benzinmotorjával kínálták a Kangoot és az 1,5 dCi nevű turbódízelek közül is számtalan változatot az orrába akasztottak. De milyen egy ilyen autó több mint tízévesen, több mint kétszázezer kilométer után, a rettegett dízellel? Az autót ezúttal is az Avalon Bosch Car Service-ben vizsgáltattuk át.
Korábbi epizódok:
- 2 millióért vette, most 8-ban van
- Korosodó luxusautónál a vételár a legkisebb költség, ezt tudjuk, de mennyibe kerül ma a kívánatos 5-ös fenntartása?
- Hibajelzés a próbaúton
- Big Daddy Laca alapvetően motoros alkat, de még a családi S-Maxból is a legerősebbet választotta. De mennyit kellene költenie rá?
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.