Több mint tíz évig gyártották a Renault Kangoo első generációját, és bár az autó nagyon egyszerű felépítésű, használtan is rendkívül népszerű, ahogy a furgon-személyautó kategória néhány további típusa is. A Renault szinte összes négyhengeres benzinmotorjával kínálták a Kangoot és az 1,5 dCi nevű turbódízelek közül is számtalan változatot az orrába akasztottak. De milyen egy ilyen autó több mint tízévesen, több mint kétszázezer kilométer után, a rettegett dízellel? Az autót ezúttal is az Avalon Bosch Car Service-ben vizsgáltattuk át.
Korábbi epizódok:
- Aki a szíve mélyén BMW-s, az is marad!
- Nagyon ritkán lehet látni már a második 5-ös BMW generációt, Mario viszont nem dicsekedni jött, kíváncsi, mik az autó hibái és mennyit kell költenie rá.
- Van még olcsón jó hot hatch?
- Kihalóban lévő műfaj egyik utolsó képviselőjét hoztuk el a műsorba, és hoztunk egy házi gurut is.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.