2019.10.08. 07:06

A Honda Accord nyolcadik generációja az eddigi utolsó, melyet Európában is forgalmaztak újként. A japánok nem egészen úgy képzelték el a minőségérzet fokozását mint a németek, az utastér például egyszerűbb anyagokból készült, de az illesztések példásak és ma már tudjuk, a tartósság terén mérföldeket vert a Honda például bizonyos korabeli BMW-kre. Az alapmotor 156 lóerős, ezzel nem versenyautó az Accord, ugyanakkor a mai MűhelyPRN-ben látni fogjátok, hogy nagyon megéri az árát egy ilyen autó a körülbelül 2,3-3,4 millió forint körüli nem túl széles kínálatban. Van két dolog, ami miatt mégsem menne át a műszakin Dávid autója. Hogy melyek ezek, arra ezúttal is az Avalon Bosch Car Service alapos átvizsgálása során derült fény.

Korábbi epizódok:

Időzített bomba, amikor még ketyeg
Ilyen motorral inkább ne vegyél autót! Tényleg ne. Ha jó, persze élvezni fogod, de ha mellényúlsz, garantáltan kirabol.
A legjobb 2 milliós használt autó egy Dacia?
A Duster sláger volt újként, és az használtan is. Ezúttal egy 200 ezer kilométert futott, nehéz múltú példányt vizsgáltunk át, alaposan.