2019.10.22. 14:04

Egymilliótól indulnak az árak és te azt gondolod, egyszer az életben neked is lehet egy jó turbóbenzines örömautód, ezért veszel egy 2006 utáni Mini Cooper S-t. A dráma valahogy így kezdődik és ismétlődik végtelenszer, mert a második újkori Mini-generáció közvetlen befecskendezésű motorcsaládja, az úgynevezett Prince (vagy N14) széria sokáig súlyos gyerekbetegségekkel küzdött. Olajlerakódások, hengerfejhibák, turbóhalál, teljes motorkatasztrófa. Nem véletlen, hogy kíváncsiak voltunk Gergő gondosan kiválasztott, márkakereskedésből vásárolt, keveset futott, végig szervizkönyves Cooper S-ére. Spoiler: 100 ezer kilométernél kért egy hengerfej-felújítást... A 2008-as autót ezúttal is az Avalon Bosch Car Service-ben vizsgáltuk át.

Korábbi epizódok:

A magyar használtautó-piac legalja
A Seat vizsgája 2020. március végéig érvényes, mostani gazdája kényszerből vásárolta, mi pedig átnéztük és megdöbbentünk.
Péter megbánta, de szereti a BMW-t
A 750 ezer forintért vásárolt 5-ös Touring simán elnyelt 1,5 milliót, de BMW-gurunk tovább sorolja a lehetséges hibákat, mielőtt te is csapdába esel.