2019.11.05. 06:06

Két generáció készült a Seat lépcsőshátú kisautójából, a Cordobából. Mindkettő a korabeli Volkswagen Polóra épült, nagyjából ugyanazokkal a motorokkal is kínálták a két típust és ezek a Seatok ma már nagyon olcsón kaphatók, mert teljesen kimentek a divatból. A kínálat 100 ezer forinttól indul és másfél milliónál tetőzik, de az utóbbi már egy keveset futott, gyártásvégi példány árszintje. Ricsi kevesebb mint kétszázötvenezer forintért vette ezt a 2000-ben gyártott, egyhatos, benzines, kétajtós példányt és nem várt tőle tökéletes állapotot. Nem tévedett, de azon talán ő is megdöbbent, hogy az autó, amelynek a forgatás időpontjától számítva öt hónapig érvényes a műszaki vizsgája, ennyire szomorú állapotban van. A MűhelyPRN mai autóját is az Avalon Bosch Car Service-ben vizsgáltattuk át.

Korábbi epizódok:

Rulettkerék Astra: füst és vasoxid
A MűhelyPRN szervizében járt Anti ajándék Astrája, hogy kiderüljön, mi mindent kell rendbehozni rajta. Bonts egy sört, ez hosszú lesz!
Fotelnepper: A legdrágábbak mennek egymillióért. Ez ajándék volt
Anti a születésnapjára kapta ezt az Opel Astra F Caravant, de nagy kérdés, hogy valóban öröm-e egy ilyen "ajándék".

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.