2019.11.05. 06:06

Két generáció készült a Seat lépcsőshátú kisautójából, a Cordobából. Mindkettő a korabeli Volkswagen Polóra épült, nagyjából ugyanazokkal a motorokkal is kínálták a két típust és ezek a Seatok ma már nagyon olcsón kaphatók, mert teljesen kimentek a divatból. A kínálat 100 ezer forinttól indul és másfél milliónál tetőzik, de az utóbbi már egy keveset futott, gyártásvégi példány árszintje. Ricsi kevesebb mint kétszázötvenezer forintért vette ezt a 2000-ben gyártott, egyhatos, benzines, kétajtós példányt és nem várt tőle tökéletes állapotot. Nem tévedett, de azon talán ő is megdöbbent, hogy az autó, amelynek a forgatás időpontjától számítva öt hónapig érvényes a műszaki vizsgája, ennyire szomorú állapotban van. A MűhelyPRN mai autóját is az Avalon Bosch Car Service-ben vizsgáltattuk át.

Korábbi epizódok:

Micsoda? 790 ezer kilométer egy Skodában?
Ez volt a legolcsóbb példány a magyar kínálatban, Tihamér nem ijedt meg, Budapesten taxizik a Rapid TDI-vel. Meddig bírja még az autó?
Barkácsolás és rozsda: így múlik a Mercedes
Az első generációs ML igazi alvázas terepjáró, Imre és családja egy húszéves példányt használ. Költeni kell rá. Sokat.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.