2019.11.26. 06:13 Módosítva: 2019.11.26. 08:21

A Mercedes ML első generációját, vagyis a W163-as M osztályt 1997 és 2005 közt gyártották, a benzinesek alapára átszámítva 15 millió, a dízeleké 20 millió forint volt. Ez volt a márka első próbálkozása az SUV kategóriában, mára viszont egészen megváltozott a típus megítélése, és jellemzően 500 ezer és 1,5 millió forint körüli összegért megy a használtpiacon. Már nem divatos és nem korszerű, ezért nem azok vásárolják, akik feltűnésre és nagy kényelemre vágynak, inkább a tréleresek, akik több tonnát vontatnak ezekkel az autókkal. Imre családja kivétel: saját, 2000-es évjáratú 270 CDI-jük családi autó, nincs mostoha élete. Kíváncsiak voltunk, milyen állapotban van egy ilyen példány több mint 360 ezer kilométer után, ezért alaposan átvizsgáltattuk az Avalon Bosch Car Service-ben.

Korábbi epizódok:

Zoltán és a 3F szabály: Mégane RS
Úgy tűnik, Zoltán nem hallott a szabályról, sőt ez már az ötödik F-je. 225 lóerős és 17 éves: egy Mégane RS. Túléli a technika a sok lovat?
Így ejt csapdába egy öreg Toyota
Működik, meg minden, de költeni kell rá, ha nem is sokat. Csakhogy az autó sem ér sokat. Te mit tennél?

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.



Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.