2019.11.26. 06:13 Módosítva: 2019.11.26. 08:21

A Mercedes ML első generációját, vagyis a W163-as M osztályt 1997 és 2005 közt gyártották, a benzinesek alapára átszámítva 15 millió, a dízeleké 20 millió forint volt. Ez volt a márka első próbálkozása az SUV kategóriában, mára viszont egészen megváltozott a típus megítélése, és jellemzően 500 ezer és 1,5 millió forint körüli összegért megy a használtpiacon. Már nem divatos és nem korszerű, ezért nem azok vásárolják, akik feltűnésre és nagy kényelemre vágynak, inkább a tréleresek, akik több tonnát vontatnak ezekkel az autókkal. Imre családja kivétel: saját, 2000-es évjáratú 270 CDI-jük családi autó, nincs mostoha élete. Kíváncsiak voltunk, milyen állapotban van egy ilyen példány több mint 360 ezer kilométer után, ezért alaposan átvizsgáltattuk az Avalon Bosch Car Service-ben.

Korábbi epizódok:

Önfeledt szórakozás 1 millió alatt?
Ezzel a Toyotával nagyon nehéz mellényúlni, persze az átvizsgálás ezúttal is százezreket ért.
Micsoda? 790 ezer kilométer egy Skodában?
Ez volt a legolcsóbb példány a magyar kínálatban, Tihamér nem ijedt meg, Budapesten taxizik a Rapid TDI-vel. Meddig bírja még az autó?

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.