2019.11.26. 06:13 Módosítva: 2019.11.26. 08:21

A Mercedes ML első generációját, vagyis a W163-as M osztályt 1997 és 2005 közt gyártották, a benzinesek alapára átszámítva 15 millió, a dízeleké 20 millió forint volt. Ez volt a márka első próbálkozása az SUV kategóriában, mára viszont egészen megváltozott a típus megítélése, és jellemzően 500 ezer és 1,5 millió forint körüli összegért megy a használtpiacon. Már nem divatos és nem korszerű, ezért nem azok vásárolják, akik feltűnésre és nagy kényelemre vágynak, inkább a tréleresek, akik több tonnát vontatnak ezekkel az autókkal. Imre családja kivétel: saját, 2000-es évjáratú 270 CDI-jük családi autó, nincs mostoha élete. Kíváncsiak voltunk, milyen állapotban van egy ilyen példány több mint 360 ezer kilométer után, ezért alaposan átvizsgáltattuk az Avalon Bosch Car Service-ben.

Korábbi epizódok:

Hová tűnik az olaj a Ceedből?
Az autó első ránézésre is patika, Ceed-et venni amúgy is ajánlott. Már ha rendesen szervizelték a hét év garancia lejárta után is.
Újként bukás volt, használtan bombavétel
A legnagyobb Suzuki jó állapotú példányai sorra érkeznek Magyarországra. Megnéztük Bencéét és elmondjuk, mire kell figyelned, ha Kizashit vennél.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.