2020.01.07. 06:11

Az Opel Amperaként ismert autó valójában a General Motors terméke volt és ez jól látható minden porcikáján. Igaz, hogy az orrában egy sima egynégyes, szívóbenzines motor ül, de a plug-in hibrid hajtáslánc első próbálkozásra is jól sikerült és az egykor 15 millió forintra árazott autó mára 3-4 milliós használtcikk lett. Ideje alaposabban foglalkoznunk ezekkel az alternatív hajtású típusokkal, ezért a MűhelyPRN második évadát nem is kezdhetjük mással. Tananyag, ha te is váltanál a dízelről. Az autót ezúttal is az Avalon Bosch Car service-ben vizsgáltattuk át, és segítségünkre sietett Nattán György az E-Service Solymár vezető-szakértője is.

Korábbi epizódok:

Nem volt annyira olcsó, amennyire rossz
A Kia terepjárója kemény, viszonylag jól nézett ki újként, ennyi idősen viszont túl nagy kockázat. Főként, ha az alsó polcról válogatsz...
Terepjáró 1 millióért: csoda vagy csapda?
Hatalmas test, nagy motor és az ára a padlón van. A Kia Sorento túl szép, hogy igaz legyen? Nézd meg ezt és dönts!

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.