2020.01.07. 06:11

Az Opel Amperaként ismert autó valójában a General Motors terméke volt és ez jól látható minden porcikáján. Igaz, hogy az orrában egy sima egynégyes, szívóbenzines motor ül, de a plug-in hibrid hajtáslánc első próbálkozásra is jól sikerült és az egykor 15 millió forintra árazott autó mára 3-4 milliós használtcikk lett. Ideje alaposabban foglalkoznunk ezekkel az alternatív hajtású típusokkal, ezért a MűhelyPRN második évadát nem is kezdhetjük mással. Tananyag, ha te is váltanál a dízelről. Az autót ezúttal is az Avalon Bosch Car service-ben vizsgáltattuk át, és segítségünkre sietett Nattán György az E-Service Solymár vezető-szakértője is.

Korábbi epizódok:

Tomi imádja az autót. Nem értjük!
Tizenkét évig gyártották a típust, olcsón jutsz óriási családi autóhoz, ha ilyet veszel, de a piac tele van romokkal. Mutatunk egy állatorvosi lovat.
Te megvennéd ezt az autót?
Indul a Fotelnepper, ahol megcsillanthatod távszakértő-képességedet. Nézd meg az autót, írd le, hogy milyen hibákat látsz és kommentelj okosan!

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.