2020.01.07. 06:11

Az Opel Amperaként ismert autó valójában a General Motors terméke volt és ez jól látható minden porcikáján. Igaz, hogy az orrában egy sima egynégyes, szívóbenzines motor ül, de a plug-in hibrid hajtáslánc első próbálkozásra is jól sikerült és az egykor 15 millió forintra árazott autó mára 3-4 milliós használtcikk lett. Ideje alaposabban foglalkoznunk ezekkel az alternatív hajtású típusokkal, ezért a MűhelyPRN második évadát nem is kezdhetjük mással. Tananyag, ha te is váltanál a dízelről. Az autót ezúttal is az Avalon Bosch Car service-ben vizsgáltattuk át, és segítségünkre sietett Nattán György az E-Service Solymár vezető-szakértője is.

Korábbi epizódok:

Így lesz drága az olcsó autó
Sosem gondoltuk, hogy ennyire kell szeretni egy filléres kisautót ahhoz, hogy kedvünk legyen életben tartani.
Másnak filléres kacat, Balázsnak álomautó
Pár száz euróért akár ilyen autód is lehet, persze nem árt alaposan megnézni, mielőtt nagyon elkezdesz örülni a találatnak.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.