2020.01.29. 06:23

A legolcsóbb magyar rendszámos, elvileg azonnal használható példányt 400 ezer forintért hirdetik, így nem mondhatjuk, hogy a Volvo V70 második generációja drága opció a magyar használtautó-piacon. Ugyanakkor a szóban forgó autót valamiért úgy fotózták le, hogy ki se kelljen takarni a rendszámait, mert azok egyszerűen nem kerültek fel a képre. Ezt a V70-et 2000 és 2007 közt gyártották, az első generációs S60 és az S80 közé ékelődött a kínálatban, ez volt a köztes kombi, hiszen a másik két modellből csak szedán készült. A kínálat zöme öthengeres dízelekből áll nagyjából egy-másfél millióért megy a zömük, az öthengeres turbódízel 126 vagy akár 185 lóerős is lehetett, de aki manapság biztosra menne, inkább a szintén öthengeres benzinmotorok közül választ, melyek sajnos elég ritkák. Nem lesznek különösebben takarékosak, pláne ha turbósak, de amikor egész Európában ilyen sokan rúgják le magukról a dízelautózást, legalábbis erősen megfontolandó, hogy az ember ne most vásárolja be magát valamibe, amivel hatalmas bukóra számíthat amikor eladná, előtte pedig még jó eséllyel több százezret el kell rá költenie éppen a dízelsége és az elhasználódása miatt. Innen indul Dávid és a "drágán" vásárolt benzines Volvo története. Az autót ezúttal is az Avalon Bosch Car Service-ben vizsgáltattuk át.

Korábbi epizódok:

Osztrák autó alvázvédővel? Gyanús!
Mihály megszállott subarus, ez a második Forestere. Az autóban kevesebb, mint 200 ezer kilométer van. Azért így is tanulságos.
3 milliós családi Subaru: vennéd?
Nézzétek meg az autót alaposan, mintha egy hirdetésben szerepelne. Nem gyanús valami? Biztosan?