2020.03.18. 06:55

Idézet Sándor, a MűhelyPRN mai epizódjában szereplő Opel Omega A gazdájának leveléből: "Én irtózom az új (kb. 1995 után gyártott) autóktól. Nem tartom őket sokra, szerintem túl sok lett a külcsín, és nagyon kevés a belbecs. Ha autót veszek, akkor számomra a főbb szempontok: legyen benne legalább 100000 km, jól bizonyított, sokak által dicsért motor és hajtáslánc, strapabíró futómű, olcsó alkatrészellátás, és nem utolsó sorban legyen Opel." Rendhagyó gondolatok valakitől, akinek a korábbi autói is legfeljebb 100-200 ezer forintba kerültek, kivéve egy Vectra A-t ami 350 ezer volt, de azt Sándor nem is szerette igazán. Az Omega története és gazdája is nagyon érdekes, szerettük készíteni ezt az epizódot. Az autót ezúttal is az Avalon Bosch Car Service-ben vizsgáltattuk át.

Sándor öreg Opel Omegájának alvázszámát is beírtuk a Totálkár kártörténeti lekérdezőrendszerbe, amely az utóbbi húsz év magyarországi kárkalkulációs adataira épül. A rendszer nem talált korábbi töréskárra utaló információt, ezért a lekérdezés ingyenes volt, más esetekben 3990 forintba kerül. Egy ilyen ellenőrzés csupán perceket vesz igénybe, a jelentés sokszor nem csak a kárkalkuláció időpontját és a javítás várható összegét tartalmazza, de a sérült alkatrészek felsorolását is. A lekérdezéshez erre tessék!

Korábbi epizódok:

Prémium szedán a 370Z motorjával
Gábor újkora óta, azaz 10 éve használja azt az autót, ami itthon, ezzel a motorral nem is létezett.
Öthengeres Volvo első autónak?
Sokak szemében csak egy Focus, de részleteiben sokkal minőségibb autó a Volvo S40, az öthengeres motor pedig a hangjával is csábít. De mennyit kell rá költeni?

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.