2020.05.20. 16:19

Miért csörög? Kérdezheted, ha láttad a MűhelyPRN legújabb epizódjában szereplő E53-as BMW, vagyis az ős-X5-ről szóló Fotelnepper-epizódot. Lajos nagy lelkesedéssel hozta el nekünk ezt a 4,4i V8-as motorral szerelt verziót. Ő az a tulajdonos, aki tudja, mivel jár a BMW-zés, hiszen elárulta, hogy másik autója egy E46 330ix. Azért így is nagyon kíváncsiak voltunk, mit mond Csabi és Bálint, miután alaposan átvizsgálták a közel 300 ezer kilométert futott, tizenkilenc éves X5-öt az Avalon Bosch Car Service-ben.

Lajos autóját is ellenőriztük a  Totálkár kártörténeti  lekérdezőrendszerben, amely az utóbbi húsz év magyarországi sérülésjavítási kalkulációiból merít. A lekérdezés ingyenes volt, mert a rendszer nem találta meg a korábbi fényezésjavításokhoz tartozó kalkulációkat. Feltételezhetően ezek nem kötelező biztosítással rendezett károkból származtak. Amikor a Totálkár érdekes nyomokra bukkan, a lekérdezés 3990 forintba kerül. 

Korábbi epizódok:

Hogy lehet mellényúlni egy Leaffel? Így
A Nissan villanyautója is ingyen parkol, fillérekből üzemel, csendes, lendületes és használtan olcsó. Csapdák azért itt is vannak.
Mit kell nézni a használt villanyautón?
A Leaf a tökéletes ötlet a napi rohangáláshoz, mert piszok olcsón működik. Nézd meg ezt itt, hátha kiszúrod a hibákat!

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.