2020.05.20. 16:19

Miért csörög? Kérdezheted, ha láttad a MűhelyPRN legújabb epizódjában szereplő E53-as BMW, vagyis az ős-X5-ről szóló Fotelnepper-epizódot. Lajos nagy lelkesedéssel hozta el nekünk ezt a 4,4i V8-as motorral szerelt verziót. Ő az a tulajdonos, aki tudja, mivel jár a BMW-zés, hiszen elárulta, hogy másik autója egy E46 330ix. Azért így is nagyon kíváncsiak voltunk, mit mond Csabi és Bálint, miután alaposan átvizsgálták a közel 300 ezer kilométert futott, tizenkilenc éves X5-öt az Avalon Bosch Car Service-ben.

Lajos autóját is ellenőriztük a  Totálkár kártörténeti  lekérdezőrendszerben, amely az utóbbi húsz év magyarországi sérülésjavítási kalkulációiból merít. A lekérdezés ingyenes volt, mert a rendszer nem találta meg a korábbi fényezésjavításokhoz tartozó kalkulációkat. Feltételezhetően ezek nem kötelező biztosítással rendezett károkból származtak. Amikor a Totálkár érdekes nyomokra bukkan, a lekérdezés 3990 forintba kerül. 

Korábbi epizódok:

Szó szerint kivette az előző tulaj kezéből
Parkoló Parádéra készülve ismét behívtuk Imrét, a pilótát, hiszen van még gyönyörű Mercije onnan, ahonnan ez jött. Hibát viszont találtunk!
2 millióért vette, most 8-ban van
Korosodó luxusautónál a vételár a legkisebb költség, ezt tudjuk, de mennyibe kerül ma a kívánatos 5-ös fenntartása?

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.