2020.09.02. 17:06

A T4 sorozat a Volkswagen egyik csúcsteljesítménye, ez ma már megkérdőjelezhetetlen. Az 1996 és 2003 közt gyártott platformra mindenféle kisteherautót, mikrobuszt és utazóbuszt építettek, rengeteg példány szolgált millió kilométereket valamely közületnél, sőt, a modellcsalád még távoli piacokon is sikeres volt. Ezért nem véletlen, hogy a motorválaszték az 1,9 literes szívódízeltől a 2,8 literes, hathengeres benzinesig terjedt, ahogy az sem, hogy az optimális mindenképpen a 2,5 TDI, vagyis az Audikból ismert soros, öthengeres közvetlen befecskendezéses turbódízel. A mai MűhelyPRN-ben is egy ilyen motorral szerelt példányt vizsgálunk át az Avalon Bosch Car Service-ben, ahol azt is megtudjuk, hogy pontosan hol és miért rohadnak a T4-ek, illetve mitől kell óvakodni a vásárláskor.

A vásárlás előtti és azt követő csalódások megelőzésére hoztuk létre új szolgáltatásunkat, a Totalchecket. A MűhelyPRN epizódjaiban megismert szerviz szakértelmét kapod, nincsenek kamerák, csak fontos megállapítások és a végén egy árajánlat, amelyből akkor is tájékozódhatsz, ha nem javíttatni szeretnék, csupán eldönteni, hogy megvásárolsz-e egy autót, vagy sem. A részletekről mindent elmondunk az alábbi cikkben, ahol a szolgáltatási csomagok tartalmát is bemutatjuk és időpontot is foglalhatsz.

Korábbi epizódok:

Bemutatkozik a Molnár Anikó design
Molnár Anikó egyedi autót szeretett volna, ki is szemelt egyet, de pénzügyi problémák miatt nem volt biztos, hogy hozzájut. Meglett, mi pedig átvizsgáltuk!
Hat gyermekkel ez egy családi autó
Ez a dízel sokat fut városban, cserébe megkapja a karbantartásokat is. Most megnézzük, mennyit kell rá költeni.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.