2020.11.18. 16:57

Egy kifejezetten gyakori, semmilyen szempontból nem különleges autó sorsa általában ez. Az első tulajdonos még sokat fizet érte, szalonban veszi át, márkaszervizbe hordja, imádja, óvja. Aztán, ahogy telnek az évek, az autó lassan lecsúszik a turmixgép szintjére: használják, de csak akkor éreznek iránta valamit, amikor lerobban. A Toyota Yaris első generációja hihetetlenül tartós autó, szinte semmi rosszat nem hallani róla, ezért a Yarisok sorsa általában drámai véget ér: pizzát hordanak futárok alatt, olcsó bérautóként húzzák az igát, amíg el nem fogy a sosem cserélt olaj a motorból és/vagy közben lassan elporladnak. Blanka autójának állapota még a fenti összefüggések ellenére is nagyon megdöbbentett bennünket, amikor alaposan átvizsgáltuk az Avalon Bosch Car Service-ben. Erről szól a MűhelyPRN 83. epizódja.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.

Korábbi epizódok:

BMW német házaspártól: 1,5 millió javításra, eddig...
Robi nagyon szereti ezt az 535d Touringot, a Becsületesnepper romantikus emlékeket idéz a bivalyerős dízelről, mi pedig elmondjuk, milyen állapotban találtuk a 2005-ös BMW-t
Miért ilyen olcsó az olasz luxus?
A Becsületesnepper nem válogat a jelzők közt és a szerviz is kíméletlen, amikor a Thesis tökéletlenségeit kell felkutatni. Végeredmény a MűhelyPRN-ban.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.