2020.11.25. 07:30

A BMW 535d Touring 260 ezer mutatott kilométerrel érkezett meg a MűhelyPRN 84. epizódjába. Vártunk már egy ilyen tizenéves ötösre, mert tudjuk, hogy nagyon népszerű típus, ahogy azt is, hogy ennek a generációnak már minden elektromos rendszere összetett, szinte nincs olcsó alkatrésze, érzékeny a váltója és minél több benne az erő, annál hamarabb fáradnak a motorikus alkatrészek. Robi bátor volt, hogy régi E39-éből átült ebbe az E61-be, mi pedig felgurultunk vele az Avalon Bosch Car Service vizsgapadjára, aztán jött, aminek jönnie kellett.

Korábbi epizódok:

Terepjáró 1 millióért: csoda vagy csapda?
Hatalmas test, nagy motor és az ára a padlón van. A Kia Sorento túl szép, hogy igaz legyen? Nézd meg ezt és dönts!
Egy elpusztíthatatlan Honda pusztulása
Avagy mit kockáztatsz azzal, hogy egy típus legolcsóbb példányai közül választod ki a következő autódat?

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.

A videót a Bosch Elektromos Kéziszerszámok divíziója támogatta, a Bosch GTC 400 C Professional hőmareráról az alábbi linken tudhatsz meg többet.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.