BMW E36: vagy nagyon olcsó, vagy nagyon drága!

MűhelyPRN 101: BMW 318i (E36) – 1993.

2021.05.19. 18:03

A BMW 3-as sorozatából az E36-os generációt 1990-től 1998-ig gyártották, így ma már kevesen veszik pusztán azért, hogy járjanak vele. A használtautó-piacon két véglet van, a végtelenül olcsó, fellelési állapotú, jellemzően rohadó példány, ami olcsó játékszer lehet, ha kell. A másik véglet Árpádé, aki tudja, mit vett 16 éve, azóta pedig maga építgeti tovább a 318i-t. Most 125 ezer kilométer van benne, ami szinte extrém kevés egy 28 éves autó esetében, a kérdés: cél lehet-e az OT-vizsga, vagy csak távoli álom? Az Avalon Bosch Car Service átvizsgálásán kiderült, nézd meg a MűhelyPRN új epizódját!

Ha olvasnál tesztet is a használt E36-osról, ezen a linken megtalálod. Kipróbáltunk egy Alpina B8-ast is, arról meg itt található a cikk.

Korábbi epizódok:

Egyszer a költségek fénysebességre kapcsolnak
Tizennégy évig járt márkaszervizbe ez a Volvo, ennek köszönheti jó általános állapotát, viszont már feltűnnek a drága javítások első tünetei.
Hová tűnik az olaj a Ceedből?
Az autó első ránézésre is patika, Ceed-et venni amúgy is ajánlott. Már ha rendesen szervizelték a hét év garancia lejárta után is.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.