Insignia: tiltott motorok és titkos tippek
MűhelyPRN: Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTI Bi-Turbo – 2014.
A műfaj nehézbombázója az Insignia, az Opel középkategóriás modellje, amit végül nyolc éven keresztül gyártottak, rengeteg motorváltozatban, négy-, ötajtós kivitelben és kombiként. Az Avalon szervizben átvizsgált autó egy kombi, amit Country Tourer néven, megemelt futóművel és műanyag betétekkel feldíszítve árultak. Motorja is izgalmas, a kétliteres dízelmotorra két turbófeltöltő került. S hogy a technikai érdekességeket tovább soroljuk: összkerekes és elektronikusan állítható a futómű csillapítása. Kell félni mindezektől? A MűhelyPRN vendége Ivanits Richárd, az Insignia Club szakértője, ő ad vásárlási tanácsokat, elmeséli a típushibákat és elárulja, melyek az ajánlható motorok az Insigniához. És persze a feketelistásakat is.
Ha tesztet olvasnál az Insigniáról, elég komoly szakirodalmat halmoztunk fel belőle, az összeset itt találod. Ha kifejezetten használtteszt érdekel, ezt érdemes elolvasni.
Korábbi epizódok:
- Ilyen egy BMW, ha megadnak neki mindent
- Ez az autó azért különleges, mert újkora óta folyamatosan költöttek rá, ettől függetlenül tudott mire árajánlatot adni az Avalon.
- Fiatal, de sokat futott dízel Focust szabad?
- A cégautók sokat kapnak, használatból és gondoskodásból is, 200 ezer km környékén meg szabad ilyesmit venni?
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.