Multitronic: nem fog elromlani, hisz már elromlott

MűhelyPRN: Audi A6 Avant 2.0 TDI Multitronic (C7) – 2012.

2021.11.17. 16:01

A 300 ezer kilométert futott Audit Antónia azért hozta el az Avalon szervizbe, hogy megnyugodjon: most már üzembiztosan fog működni a nem túl régen vásárolt A6 Avant. Azonban nem titkolta, hogy kellett rá költeni rendesen, miután megvették és megtettek vele pár tízezer kilométert. Minden kiderül a videóból:

Az Audi A6-ban és A4-ben használt Multitronic váltók elhalálozásáról, javításáról és hibajelenségeiről szól ez a remek korábbi cikkünk, érdemes elolvasni. A V6-os TDI-ről pedig van használttesztünk, abból kiderül, miért kell tartalékolni milliós nagyságrendű összeget, és miért jobb választás a kétliteres TDI. Ha pedig a korábbi 126 MűhelyPRN epizódot is megnéznéd, itt találod a lejátszási listát.

Korábbi epizódok:

Egy Golf GTI 16 évesen is GTI
Erős, de használható, viszont annyi baja lehet a technikának, hogy belegondolni is rossz. És akkor a rozsdáról még nem is beszéltünk.
Ötven méter próbaút elég?
Egy bátor autóvásárlás előzte meg az átvizsgálást. Zsákbamacska, vagy a szívó benzinmotor vakon is jó?

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.



Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.