Kezdenek sokasodni a költségek?
MűhelyPRN: Mercedes C200 CDI T – 2008.
A 307 ezredik kilométerén is túl érkezett meg Avalon szervizbe ez a Mercedes C 200 CDI kombi, a kora 14 év, viszont úgy tűnik, mindent megkapott eddig, és azt is csak gyári alkatrészekből. Egy másodpercig sem csodálkoztunk azon, hogy Máté lecsapott az autóra, amikor ezt megtudta, pláne, hogy az általános esztétikai állapota is nagyon szép. Ez azonban csak a mérleg egyik serpenyője, a másik a műszaki állapot: alapvetően nem rossz hírű a típus, a motor meg úgynevezett kiforrott konstrukció. Ám ez nem jelenti azt, hogy soha nem kopik el semmi egy autóban. A kérdés az, hogy mikor kezdenek a költségek hirtelen emelkedni, és Máté Mercedese átlépte-e már ezt a határt.
A típusról volt használttesztünk korábban, a 220 CDI motorral. Ha kevésbé érdekel a spórolás, sőt, az sem zavar, ha elég a gumik futófelülete, olvasgass inkább a C 63 AMG-ről!
Ha a korábbi 146 MűhelyPRN epizódot is megnéznéd, itt találod a lejátszási listát.
Korábbi epizódok:
- Lenézett csapatós volt, értékes veterán lett
- A klasszikus BMW-forma – mondják sokan, és tulajdonképpen nehéz lenne ezzel vitatkozni. De van is olyan jó, mint amilyen szép?
- Teste szürke, hangja éles: jó kocsi a Corolla TS
- Kihegyezett szívómotor, japános megbízhatóság, és a tudat, hogy a szeretett autód valószínűleg értékes is marad. De ehhez sok pénzt el kell költeni.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.
