János Mazdája egy igazán kellemes meglepetés, bár tegyük hozzá, hogy az előző tulaj üzemeltetési hibája miatt már túl van egy motorjavításon. János viszonylag frissen vásárolta a 2,2 literes dízelmotorral szerelt SUV-t, és elhozta átvizsgálásra az Avalon szervizbe, hogy megtudja, mit vett. Kíváncsian mentünk be alá – főleg János –, hogy mit találunk, ennek a Mazdának is mumusa-e a rozsda. Gyere velünk, hátha van még remény.
A dízelmotor megjelenése alapjaiban szorította vissza a benzines CX-7-esek eladásait Európában. Az első 2-3 évben (2006-2009) csak a 2.3 DISI nevű, turbós, közvetlen befecskendezéses motorral árulták a típust. Ezzel a motorral később elég sok probléma lett, például nyúltak a vezérműláncok, kokszosodott, de ezt az első teszt megírásakor még nem tudtuk. Csak azt, hogy sokat eszik. Aztán jött a dízel, először egy menetpróba, majd egy hosszabb teszt erejéig, érdemes elolvasni mindkettőt.
Ha a korábbi 148 MűhelyPRN epizódot is megnéznéd, itt találod a lejátszási listát.
Korábbi epizódok:
- Bemutatkozik a Molnár Anikó design
- Molnár Anikó egyedi autót szeretett volna, ki is szemelt egyet, de pénzügyi problémák miatt nem volt biztos, hogy hozzájut. Meglett, mi pedig átvizsgáltuk!
- Hat gyermekkel ez egy családi autó
- Ez a dízel sokat fut városban, cserébe megkapja a karbantartásokat is. Most megnézzük, mennyit kell rá költeni.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.
