Váltás világos nézetre
-
-
schwalbe
Teljesült egy álom
-
erőmérő
Volt MG, nincs MG, van MG
-
mitsubishi
Trabant-kormányunk jelenti: 1989 van megint
-
-
-
-
becsületesnepper
Roadmovie 23. Magyarország
-
-
megane
Megszavaztátok, behívtuk
-
motorcsere
Kockáztattam, megszívtam
-
-
-
-
-
-
-
-
skoda challenge
Első helyet hoztunk a Skoda szerelőversenyéről
-
-
-
-
villanyautó
Jókor volt jó helyen!
-
-
ls600hl
Amikor van pénzed banánra
-
-
-
-
-
középmotor
Amit elvesz tőlünk a villany – Lotus Emira
-
-
tesla
Isten önnel, Toyoda úr!
-
hacsiroku
Hátsó kertből a driftpályára
A szállító – V8-at a dízel pickupba
Sierra alapon egy használható pickup – pályanapra!
Kérdés van? Bőven! Miért pont egy P100, ami úgy néz ki, mint egy Sierra, de platós? Az ilyen forma már feltűnő az utakon is. Ha már belevág az ember egy átalakításba, akkor ígéretes ez a hátsókerekes alap.
Nem jön szembe minden nap ilyen autó, pedig 1987-től 1995-ig gyártották az európai piacra Portugáliában. Még az eredeti 2 literes Pinto vagy OHC, esetleg TL néven ismert motorral sem sokat találunk. Dízel is volt, 1,8-as, mint a Sierrában, a Deutz ipari dízelmotorból hozták létre. Nyers!
De ez a V8 benzin egy másik liga. Adja magát az ötlet, hisz az óriási motortér simán befogad egy nagy motort, mint ahogyan létezett is Ausztráliában ilyen motorral Sierra. De ez nagyon nem az. Egyedi építés, jelentősen modernizálva az alap P100 technikájához képest, hatfokozatú kéziváltóval.
A hangja pedig hozza a térforgattyús V8-asét.
Sándor sokat dolgozott rajta, ami már pályanapon, szlalomversenyen is bizonyított, és talán bizonyíthatna a hétköznapokon is. A görgőkön az eredeti teljesítmény több, mint háromszorosát tudta. Szép volt!
Hozunk még érdekes autókat, de addig is kérlek ha tetszett, oszd meg, lájkold, kommenteld, és jelentkezzetek autóitokkal a jelentkezési űrlap kitöltésével, akár korszerűbb összkerekes vagy/és elektromos autóval is, itt azt is meg tudjuk mérni. Lájkoljátok a Totalcar.hu-t a Facebookon, kövessétek be Youtube-csatornánkat!
