Váltás világos nézetre
-
-
schwalbe
Teljesült egy álom
-
erőmérő
Volt MG, nincs MG, van MG
-
mitsubishi
Trabant-kormányunk jelenti: 1989 van megint
-
-
-
-
becsületesnepper
Roadmovie 23. Magyarország
-
-
megane
Megszavaztátok, behívtuk
-
motorcsere
Kockáztattam, megszívtam
-
-
-
-
-
-
-
-
skoda challenge
Első helyet hoztunk a Skoda szerelőversenyéről
-
-
-
-
villanyautó
Jókor volt jó helyen!
-
-
ls600hl
Amikor van pénzed banánra
-
-
-
-
-
középmotor
Amit elvesz tőlünk a villany – Lotus Emira
-
tesla
Isten önnel, Toyoda úr!
-
hacsiroku
Hátsó kertből a driftpályára
Teljes cikk
Ha a szerelőm nemet mond, akkor is megveszem
MűhelyPRN: Audi TT – 2009.
Baromi jó formaterve mögött alapvetően egy Golf-technikát rejt az Audi TT, a második generáció pedig már elég széles motorkínálatot is mutat fel: van belőle FSI, TFSI, négyhengeres, öthengeres, VR6-os, de még kétliteres CRTDI dízel is, van köztük biztosabb és rizikósabb választás is.
Az Avalon műhelyben rengeteg TT jár, így elég alaposan kiismerték a tipikus hibáit, a motorokon kívül állítólag nincs nagy taposóakna. Gergő leginkább apró hibák feltárása miatt keresett meg minket, bízott abban, hogy nincs is nagyobb baj a kocsival. Hogy igaza lett-e, az kiderül a mai részben!
Ha a korábbi 186 MűhelyPRN epizódot is megnéznéd, itt találod a lejátszási listát.
Korábbi epizódok:
- A fiatalok kedvence a 90-es évekből!
- Nagyon sokan vágynak ilyen autóra, de sajnos a legtöbbet már széthajtották, összetörték, vagy csak hagyták elrohadni. Megnézünk egyet, ami szerető gazdánál van.
- Megszavaztátok, behívtuk
- Ez az egyik legolcsóbb módja a nyári kabriózásnak, de vajon a franciás megoldások milyen szervizköltségekkel járnak? Kiderül!
