Mit szerelhetünk fel, ha nem akarjuk, hogy az NKH-s autó láttán összeszoruljon a mindenünk?
Hiába érezzük keménynek a pickupunkat, hamar elérhetünk a gyári megoldás végére. De van rá megoldás!
Szerbiában már régóta szolgálnak, talán most itt is meghonosodnak. Indiából jön az önkéntes tűzoltók álma?
Ami egy terepjáróra nem való, az az első komoly kirándulás során úgyis leszakad róla.
Ami jó családnak, dolgozni, terepre, vadászni, vontatni, bármire.
Fent a város szélén, a hegyen lakom, és télen csúszik az út. A Nissan Navara milyen jó lesz nekem. Vagy nem.
Hófehér papír, semmi nyomtatás, se rács, se betű, az arab srác kézzel töltötte ki a beszállókártya minden nem létező rubrikáját.
Mielőtt komolyabb terepre mennénk, jó alaposan nézzük meg, a kocsiba szerelt tartó biztosan fogja-e masinánkat.
Szerencsére ma már nemcsak papírtérképekre, hanem azok elektronikus megfelelőire, a GPS-ekre is támaszkodhatunk.
A BMW xDrive rendszerét kellett volna tesztelnünk, ehelyett 330-assal poroltunk hepehupás földúton.
A terepjáróban nem azért van annyi vas, hogy minden elébe kerülő, jelentéktelen nyomorultat sóhajtásnyi erőfeszítéssel szét tudjon lapítani.