A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 1.1 (1990-1991)

1.1 1.1 Universal Kombi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

CIX-688 Trabantban szállok, élvezek :))

Szöveges ítélet

Második autóm.
Kétütemüböl ültem át e masinába. Elöször amin meglepödtem, az a jóval csendesebb utastér, és a fütés, ami tényleg nagyon jó!
175/70 kg. az ideális soför, másnak kényelmetlen:)
Odafigyeléssel kell használni, mert lelke van a drágámnak:)
Az egyik legkellemetlenebb élményem:
Els? telem autóvezetés szempontjából. Este 10 óra után legurultam a városi strand hatalmas parkolójába, ki akartam próbálni mit is csinál az autó havas, jeges úton.
Pörögtem, csúsztam erre-arra, kézifékes érdekességek...
Egy id? után elindultam hazafelé.
Trabi vagy megsért?dött, vagy nem tom, de egyszercsak 2.-ba való váltásnál eltörött a kuplungbowdenem végén az a kis vacak,
3 km-t toltam éjjel -18 fokban haza...
A mai napig gyomoridegem van a kuplungbowdent?l, de tanultam az esetböl: 3 db. be van készítve a csomagtartóba:))))
Ma már 14 perc a csereid? megállástól indulásig:)
Kombi, jól meg lehet pakolni: Volt már benne mosógép, 7 zsák cement+15 doboz járólap+3zsák csemperagasztó; ilyenkor nagyon kellemes a rugózása:)
Kombi esetében a hátsó ülések eldöntésével kényelmes fekhely alakítható ki:)))
Egyszer ellopták, de meglett...
Új autóra nem futotta, hát elkezdtem rendbetenni...
Új váltó, új kuplung, lengéscsillapítók...
Igen, tudom, hogy ennyi pénzért már lehet autót venni....
De tudom, hogy ez rendben van, bármikor elindul...
A fékhatás lehetne er?sebb, és egy 5. sebesség nagyon hiányzik a váltóból.
6 L átlagfogyastással használom.
Bejártam vele az országot télen-nyáron, es?ben, fagyban...
157 km/h volt a max. sebesség eddig, de a féker? ekkor már szinte nulla: lassít-lassít-lassít... és megáll:)
A javításokkal kapcsolatban az a meglátásom, az utángyártott alkatrészekkel vigyázni kell... jobb a bontott, és nem csak az ára miatt!
A T®abantot a németek gyártották, az utángyártás már itthon készül, sajna látszik is néha a min?ségen:(
Ismer?s berkekben sokan rendelkeznek:
"apuci" autóval,
"a THM csak 19,99% 72 hónapra" autóval
"Befizettem 400 ezret így csak havi 36.990... nem viszel el ósönbe? Nem tudok tankolni..." autóval.
?k szokták kérdezni:
"meddig nyüstölödmég ezt a sz**t?"
Sokáig:))
Amíg nem vesz nekem is egyet valaki, vagy nem nyerem meg a Lottó 5öst:))
(Bár akkor bearanyozva állna a nappaliban...)
Két személynek kényelmes, hátul még nem utaztam:)
Automata biztonsági öv, automata szívató... mi kell még? :)))

A T®abant-feelinghez hozzátartozik a találkozók hangulata is.
Érdemes ellátogatni egy ilyen nemes eseményre, vannak érdekes dolgok:))
http://cix688.uw.hu
És ami szerintem csak ránk jellemzö:
T®abantos összefogás az utakon. Ha baj van megállunk, legyen az T®abant, Wa®rtbu®g, 2 ütem, 4 ütem...
De természetesen másnak is!

Negatív:
Kuplungbowden-szakadás épp ha rohannék,
A hidrot?ke hidegben csattog
Sokáig jár az automata szívató
130 km/h -nál üveghang - hiányzik az 5. sebesség:(
Er?s oldalszélben enyhe billegés
Sok lehet?ség a beázásra

Pozitív:
Alacsony fenntartási költség
Nem túl drága, könnyen beszerezhet? alkatrészek
Gyorsul mint állat -érdi emelked?n elismer? pillantások, amit már csak tükörb?l látok:))
Alacsony fogyasztás
Kellemes f?tés
Könny? parkolás
"igénytelen" :))

Öszegezve:
Meghálája a tör?dést.
Ha odafigyelünk rá, tapasztaljuk, hogy nagyon strapabíró, "igénytelen" járm?.
Én nagyon szeretem:))

Hibalista

- Kuplung-bowden: vagy elszakadt, vagy a végén lev? kampó törött el, vagy a pedál vége törött el...
- sajna többször is. (Bowden 790.-)
-
- Kipufogórendszer (kompletten új 16.000.-)
- Lengéscsillapító (els? 21.000.- hátsó 18.000.- )
- Kartergáz-tartályba belefagyott a cucc, szétnyomta a fagy (660.-)
- Kétoldali küszöcsere- alsó-fels? (21.000.- munkadíjjal együtt)
- AC pumpa (2490.-)
- Vezérm?szíj-szakadás (960.-)
- Kuplung-csere, komplett (32.000.- munkadíjjal együtt)
- Gömbcsuklók cseréje
- Termosztát (1390.-)
- Olajgombák
- Fesszabályzó+szénkefe csere
- Kábelszett-csere
- Elosztófedél
- F?fékhengerek
- Jobb hátsó kerékcsapágy csere.
- Bal hátsó kerék kitörött.
- Egyel?re ennyi - a kis apróságokat nem számolva:))
-
- 2008.06.26
-
-
-

Ide hordtam szervizbe

Deltamark autószervíz Százhalombatta
Nagyon korrekt, ügyes szerel?brigád!
Prokee Trabant guru

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

A házunk el?tti parkoló-kis hibák esetén... de a vége mindig ugyan az: irány a Deltamark, vagy Prokee:))

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1990
Kényelem (9) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 53000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 72000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 601 S Következő autója? Majd egy új, de nem a reklám Suzuki, meg a többi... Golf IV. vagy egy 5 éves Corsa :))
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 1.1 1990

További ítéletek (141 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)