CIX-688 Trabantban szállok, élvezek :))
Szöveges ítélet
Második autóm.
Kétütemüböl ültem át e masinába. Elöször amin meglepödtem, az a jóval csendesebb utastér, és a fütés, ami tényleg nagyon jó!
175/70 kg. az ideális soför, másnak kényelmetlen:)
Odafigyeléssel kell használni, mert lelke van a drágámnak:)
Az egyik legkellemetlenebb élményem:
Els? telem autóvezetés szempontjából. Este 10 óra után legurultam a városi strand hatalmas parkolójába, ki akartam próbálni mit is csinál az autó havas, jeges úton.
Pörögtem, csúsztam erre-arra, kézifékes érdekességek...
Egy id? után elindultam hazafelé.
Trabi vagy megsért?dött, vagy nem tom, de egyszercsak 2.-ba való váltásnál eltörött a kuplungbowdenem végén az a kis vacak,
3 km-t toltam éjjel -18 fokban haza...
A mai napig gyomoridegem van a kuplungbowdent?l, de tanultam az esetböl: 3 db. be van készítve a csomagtartóba:))))
Ma már 14 perc a csereid? megállástól indulásig:)
Kombi, jól meg lehet pakolni: Volt már benne mosógép, 7 zsák cement+15 doboz járólap+3zsák csemperagasztó; ilyenkor nagyon kellemes a rugózása:)
Kombi esetében a hátsó ülések eldöntésével kényelmes fekhely alakítható ki:)))
Egyszer ellopták, de meglett...
Új autóra nem futotta, hát elkezdtem rendbetenni...
Új váltó, új kuplung, lengéscsillapítók...
Igen, tudom, hogy ennyi pénzért már lehet autót venni....
De tudom, hogy ez rendben van, bármikor elindul...
A fékhatás lehetne er?sebb, és egy 5. sebesség nagyon hiányzik a váltóból.
6 L átlagfogyastással használom.
Bejártam vele az országot télen-nyáron, es?ben, fagyban...
157 km/h volt a max. sebesség eddig, de a féker? ekkor már szinte nulla: lassít-lassít-lassít... és megáll:)
A javításokkal kapcsolatban az a meglátásom, az utángyártott alkatrészekkel vigyázni kell... jobb a bontott, és nem csak az ára miatt!
A T®abantot a németek gyártották, az utángyártás már itthon készül, sajna látszik is néha a min?ségen:(
Ismer?s berkekben sokan rendelkeznek:
"apuci" autóval,
"a THM csak 19,99% 72 hónapra" autóval
"Befizettem 400 ezret így csak havi 36.990... nem viszel el ósönbe? Nem tudok tankolni..." autóval.
?k szokták kérdezni:
"meddig nyüstölödmég ezt a sz**t?"
Sokáig:))
Amíg nem vesz nekem is egyet valaki, vagy nem nyerem meg a Lottó 5öst:))
(Bár akkor bearanyozva állna a nappaliban...)
Két személynek kényelmes, hátul még nem utaztam:)
Automata biztonsági öv, automata szívató... mi kell még? :)))
A T®abant-feelinghez hozzátartozik a találkozók hangulata is.
Érdemes ellátogatni egy ilyen nemes eseményre, vannak érdekes dolgok:))
http://cix688.uw.hu
És ami szerintem csak ránk jellemzö:
T®abantos összefogás az utakon. Ha baj van megállunk, legyen az T®abant, Wa®rtbu®g, 2 ütem, 4 ütem...
De természetesen másnak is!
Negatív:
Kuplungbowden-szakadás épp ha rohannék,
A hidrot?ke hidegben csattog
Sokáig jár az automata szívató
130 km/h -nál üveghang - hiányzik az 5. sebesség:(
Er?s oldalszélben enyhe billegés
Sok lehet?ség a beázásra
Pozitív:
Alacsony fenntartási költség
Nem túl drága, könnyen beszerezhet? alkatrészek
Gyorsul mint állat -érdi emelked?n elismer? pillantások, amit már csak tükörb?l látok:))
Alacsony fogyasztás
Kellemes f?tés
Könny? parkolás
"igénytelen" :))
Öszegezve:
Meghálája a tör?dést.
Ha odafigyelünk rá, tapasztaljuk, hogy nagyon strapabíró, "igénytelen" járm?.
Én nagyon szeretem:))
Hibalista
- Kuplung-bowden: vagy elszakadt, vagy a végén lev? kampó törött el, vagy a pedál vége törött el...
- sajna többször is. (Bowden 790.-)
-
- Kipufogórendszer (kompletten új 16.000.-)
- Lengéscsillapító (els? 21.000.- hátsó 18.000.- )
- Kartergáz-tartályba belefagyott a cucc, szétnyomta a fagy (660.-)
- Kétoldali küszöcsere- alsó-fels? (21.000.- munkadíjjal együtt)
- AC pumpa (2490.-)
- Vezérm?szíj-szakadás (960.-)
- Kuplung-csere, komplett (32.000.- munkadíjjal együtt)
- Gömbcsuklók cseréje
- Termosztát (1390.-)
- Olajgombák
- Fesszabályzó+szénkefe csere
- Kábelszett-csere
- Elosztófedél
- F?fékhengerek
- Jobb hátsó kerékcsapágy csere.
- Bal hátsó kerék kitörött.
- Egyel?re ennyi - a kis apróságokat nem számolva:))
-
- 2008.06.26
-
-
-
Ide hordtam szervizbe
Deltamark autószervíz Százhalombatta
Nagyon korrekt, ügyes szerel?brigád!
Prokee Trabant guru
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
A házunk el?tti parkoló-kis hibák esetén... de a vége mindig ugyan az: irány a Deltamark, vagy Prokee:))
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 53000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 72000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 601 S | Következő autója? | Majd egy új, de nem a reklám Suzuki, meg a többi... Golf IV. vagy egy 5 éves Corsa :)) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |