A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » Q7 (2005-2015)

Q7 3.0 TDI 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Dömper luxuskivitelben, avagy 2,5 tonna kényelem :)

Szöveges ítélet

Hirtelen döntés ( kedvező ajánlat ) alapján ültem bele, még x ezer km megtétele után is szokjuk egymást . Életem első SUV jellegű autója, eddig inkább sportosabb volt a módi .

Érdemi összehasonlítást elődjével egy E60 530D M-Sporttal tudok tenni, de hátha valakit érdekel ez is :) A Bömös után a 234 ló nagyon karcsú, legalábbis dinamizmus tekintetében, mert hát a 2,3 tonna és 4x4 megteszi a hatását . Nagyon kiváncsi lennék egy 4000 ccm feletti atom kemény dizelmotorra, talán azzal el lehetne érni az előd dinamizmusát .
Rossz volt megszokni, hogy a lámpától nem biztos hogy én megyek el elsőként, de valamit valamiért :) Alakul az elegancia, ha veszélyesnek itéljük a " kérőt " akkor diszkrét kényelemmel oda sem pillantva lassan kelünk útra ... Hiába, így múlik el a világ dicsősége :)

A beltér csodálatos, nekem semmi gondom nem volt az I-Drive-al, de az MMI tényleg szebb és komfortosabb . Mintha látnám az eltelt 2 év fejlesztéseit ! Amit imádok, az az egyszerűen állitható klima ( huzatérzékeny vagyok ), mert a Bömösben az egy tortúra volt, és meg sem jegyezte . A váltó érezhetően gyorsabban vált, és a kormány tiptronic-al lehet úgy nekiindulni egy előzésnek, hogy 2 pöccintés ( 2-öt vissza ), és máris azonnal és jó fordulaton kezdünk, nem várjuk meg mig átgondolja az autó, hogy mit is akarunk csinálni !

Hiányzik a Head Up, soha nem gondoltam volna, hogy ennyire hozzá lehet szokni a jóhoz ! A fogyasztás jelenleg még horror, nem nagyon tudok városban 17 alá menni, pedig már visszább vettem a lábam. Igazából nem is tudom, sok e ez egyátalán, mert a másikkal is 13 volt, és itt +700 kg meg a 4x4 is jelen van. Ha valaki tudd lényegesen kevesebből furikázni városban, az legyen oly kedves ossza meg velem :)
Zavaróan sokan nézik még, remélem elterjed hamar és nem lesz ennyire az irigység célpontja ...

Upgrade 1.0 : Azóta eltelt egy egész év, és elment 75 000 km. A gyári Bridgestone gumi garnitúra meghökkentően sokat elbírt ( min 58 000 km ), ami nálam a csodával egyenértékű .

Nem volt könnyű, és olcsó sem de ugyanezt szereztem rá nyári szettként újra. Hála az ATC-nek és Kalmár Úrnak picinként megerősödtünk és nyomatékosodtunk is .37LE és 58Nm körüli az eredmény. A fogyasztást megtanultuk 13 körül tartani vegyesben, összeszoktunk. Eltelt három szerviz, és gazdagabbak vagyunk tapasztalattal is. ( vegyen márkaszervizben olajat az aki meg szeretné fizetni : 1L = 8kHUF, és 9 liter kell …. ) Megtörténtek a visszahívási akciók, a pilóta ülés nem akart lefelé közlekedni, de ezt garanciában intézték.

Izgalom 2.0 : Egyik reggel szörnyen kezdett elől kerepelni minden . Szervízbe be, autó meghallgat, azonnal leállítani , ismerjük ….
Kérdem , típushiba ? Mondják, olyan NINCS, csak gyakran előforduló meghibásodások …

A lényeg : a főtengely végén lévő ékszíjtárcsa rögzítése gyárilag alulméretezett, és képes elnyírni saját magát a terhelésnél . Nálam a 4 csavarból már csak egy tartott …. Garanciában cseréltek ott elől mindent , ez rendben van ….
Viszont ha egy kanyarban szakad le, és elmegy a kormányszervó, vagy garanciaidő után jön elő és kócolódik össze a vezérlés, azt inkább nem képzelem el …
Etikátlan, hogy erre NINCS érvényes visszahívási akció, még akkor is ha azóta ezt már a gyártásban modifikálták …
Ezen túlmenően nem produkált semmi rosszat, az autó úgy jó ahogy van : szeretem … 
Jelen állapotában a mandátuma meghosszabbodni látszik …

Upgrade 2.0

Túl a 100 000-ik vezetett km után is megmaradt a becsülete. Azóta semmi hiba, csak a kötelező szervizek. A gyári cd tár tudhatná az mp3-at, vagy legalább egy külső input lehetőség jó lenne hozza. Nem rég a DPF jelzett, de a gyári manual alapján ki lett égetve, azóta rendben van :)

Hibalista

- nem járt még szervizben,
-
- Upgrade 1.0 : bal első ülés vezérlőgomb, egy turbócső repedés ( filléres, de sokat keresték ), és az ominózus ékszíjtárcsa . Méltatlan hiba semmi sem, bár minden így működne.
-
- ÜZENET AZ AUDINAK : Etikátlan a visszahívás hiánya ékszijtárcsa ügyben ... no comment

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 8000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 102000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? BMW 530D M-Sport Következő autója? még nem tudom, remélem Dömperke szerelem lesz :) Upgrade : az lett :)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi Q7 2005 (2005)

További ítéletek (18 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)