A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Land Rover » Discovery (1989-1998)

Discovery 3.9i V8 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A legjobb társ - Sherry

Szöveges ítélet

Az auto a baratnome, O hasznalja napi rendszereseggel.
Az elozo autoja is Discovery volt, de sajnos felborultunk vele a sivatagban.
Innen volt egy csomo bontott alkatresz.

Imadja, szereti, semmi masra nem cserelne, es en sem.
Borzaszto ero van az autoban, sivatagban egyszeruen nincs elotte akadaly, csak fel kell tornaszni a foldulatszamot 3000 fele. (az atepitesnek ez is az egyik celja) Ha megvan a V8-as hang akkor megvan az ero is.
Mentettem mar vele 100-as Land Cruiser-t, Ford Expedition-t.

Tavaly levezettunk az elozo Discovery-vel Omanban, majd vissza, gond nelkul (3500 kilometer). Minden befert, kenyelmesen aludtunk benne, olyna helyekre elvitt, amirol almodni sem mertem volna.

Sokat eszik?
Otthoni viszonylatban igen, itt meg nem erdekel. Van benne anyag, ezert pedig aldozni kell.

Otthonra biztos egy dizelt veszek, de csak a ´99 elottibol!

Hibalista

- Amikor megvettem, kb tudtam, hogy lesz egy kis gond a difivel, es a valtoval, a motor es a valto-tarto bakok alig tartottak!
- Nagy generallal kezdtem, de a difit es a valtot kesobbre hagytam.
- Most mar ezek is jok, idokozben bontott alkatreszbol csereltem oket.
-
- Valaszolva a kerdesre:
- - vezeto oldali ablakemelo - kicsereltem az egeszet, de terepezes utan lehuzas utan lentragad, most ki van kotve, szerintem valami csavar nem lett jol meghuzva, vagy ilyesmi
- - vezeto oldali hatso ablakemelo, sohasem mukodott, meg nem neztem meg mi lehet a baja
- - gyujtokabel csere - az elso nagy generalnal lett cserelve (110000 km) az eredeti egy rossz minosegure, ugyhogy 125000nel egy gyarit kapott, a gyari gyertyakhoz, kesobb egy jobb minosegu lesz, profibb gyertyakkal egyutt
- - az ablakmoso motorjai szalltak el, bontottra csereltem, de a hatso megint elromlott, ugyhogy rendeltem egy ujat.
-
- Ami zavar, de nem romlott meg el, illetve nem tudom, hogy mi a baj, az az, hogy neha a ventillator 3-as fokozatban leall, ilyenkor csak kikapcsolom majd vissza es mukodik!
-
- A felsorolt hibak sajnos az elozo tulajtol szarmaztak, o viszont nem tartotta rendesen karban, nem kovette a szervizelesi utasitasokat.
- Kirozsdasodott az egyik elso ajto (sivatagi orszagban elunk, evi 3-5 esos nappal) es az egyik tetoavlak kornyeke, de sehol mashol nincs rajta rozsda., javitas kovetkezik.
-
- Az auto jelen pillanatban napi hasznalatban van, 130000 kilometeres nagyszervizre var, mielott elkezdemen off-roadosra epiteni.
- Az extra lista kesobb.

Ide hordtam szervizbe

Andreas Steur
Inteligent System
Sharjah
UAE

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1997
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 108000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 20 l
Előző autója? Chrysler Sebring 2004 2.7 V6, Jeep Wrangler 2006, 4.0L Következő autója? Land Rover Discovery
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Land Rover Discovery 1989

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)