A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 147 (2001-2010)

147 1.9 JTD 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Fura, de ez reális választás

Szöveges ítélet

A vezetési élményről és az ellenállhatatlan formáról áradozó reklámok, amikben közép-, vagy kiskategóriás kocsikat futtatnak kreatív marketingesek, szánakozó mosolyt fakasztanak belőlem. Erről ennyit.
Szóval: az imádott MX-5 után kellett valami használhatóbb, mikor elváltam. Sok ellentmondó igényem volt: legyen tágas, kényelmes, de kicsi; dinamikus de takarékos; olcsó, de igényes és nem hétköznapi; stb. Miután a MINI-s borzalmakat meghallgattam a volt tulajoktól, képbe került ez. Hááát.............!!?? Nos, akinek volt, azt mondta, a diesel jó, a benzines felejtős. Érv: Ami jó a Ducato-ban, és bírja, az nekem sem lesz rossz. Itt is jókat írtak az 1.9 JTD-ről. Megvettem. Olaszországból behozott, mérsékeltem törött, elég igényesen megcsinált kocsi. A lényeg: eredeti szervízkönyv, nem tekergetett óra, nem lelakott. Én sokat megyek, a 20.000 km fél év alatt ment bele. Semmi rendkívüli esemény, csak olajcserék, egy hátsó fékbetét garnitúra, és ami még odalent áll.
Felszereltség: én nem veszek automata klímát, ebben manuális van, egyébként minden ami kell. ASR, elektromos ablak, -tükör, központi zár, ABS, állíthaó kormány, stb. Nagyon kényelmes, csendes, kiváló túraautó. Fogyasztás: még 6 felett sosem volt, de volt már 5.1 is.
Negatívumok: a napellenző egy vicc. A tükrök jelzésértékűek. Előre menve ok, lehet belőle követni a forgalmat, de parkolni durva. Sötétben annyi a nehezítő tényező, hogy a tolatólámpa is a mérsékelten átgondolt megoldások listáját garapítja. Szó Szerint semmit sem ér! A bénázásfaktor olyan fokot ér el, mint egy szűzzel behúhott függönynél, lekapcsolt világítás mellett akciózni. Én enyhén nyomott féket ajánlok tolatni.
Az üléshelyzet kissé magas, megszokást kíván, de nem gond.
Eltelt egy év, írnám a tapasztalataimat, ha volnának. Mert semmi. Csak megy, megy, megy. A legutóbbi olajcserénél Penzoil márkájú olajat tettek bele. Eddig ez az egyetlen, amit nem csipeget. A többiből mindig elfogyott a két jel közötti mennyiség, ebből 10.000 km alatt még semmi, meglátjuk a következő 10000 mit hoz.
Amúgy ne induljatok ki feltétlenül ebből az ítéletből. Nyaralás alatt a barátaimmal összeszedtük, kinek milyen kocsija volt és mit szívott vele. Az elmúlt 20 évben én nem kaptam ki egyetlen pénztemetőt sem. Jó csillagzat alatt születhettem, az első kocsim, egy ZASTAVA kivételével sosem hagyott cserben egy sem. Volt vagy 15. Az is csak egyszer kuplungszerkezet-törés miatt.
2008. 07. 30. Megtörtént! Lerohadt végre egyszer! :-) 153.862 km-t mutatott az óra, amikor Dunaújvárosban a balszélső pedál benyomás után úgy maradt. Nem jött vissza. Hívom Janit, aki elmondja a szokásos poénjait, hogy vegyek autót, meg oda ugyan ne vigyem, stb. Utána elmondja, hogyha egyesben indítózom, a váltót ésszel kezelem, akkor simán haza tudok menni vele kuplung nélkül is. 20 éve motorozom, kuplung nélkül váltani nem ügy, simán hazahoztam Veszprémbe. 3-kor leadtam, másnap fél 9-kor 18.000 leszurkolása után visszakaptam. Poén: a kiszerelt munkahenger felirata: BOSCH. Most az olasz vagy a német a jó? :-D

Hibalista

- Két első stabilizátor összekötő izé........ 3500 Ft/db
- Féltengely gumiharang. 7000 Ft volt munkadíjjal.
- Ablakmosó csövek. 4000 Ft
- Semmi egyéb. Se elektromos trükkök, se zörgő kárpitok, semmi extra.
- 2007.07.04. A hátsó csonkállványban van egy szilent, ami külön nem kapható. Mivel méreg drága a csonkállvány, megnéztük, mivel lehetne kiváltani. Meglett. Munkadíjjal együtt 5600 Ft-ot fizettem a műveletért! Jó mi!!?? :-)
- 2008.07.30. Kuplungmunkahenger csere. 18.000 Ft anyag és munkadíj. Nem hiányzott, de nem vészes.

Ide hordtam szervizbe

Német Attila Veszprém, Csap u. 12. Gyorsak, korrektek, megoldás-orientáltak.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2001
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 1000000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? MX-5 Következő autója? talán GT
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 147 2001 (2001 - 2005)

További ítéletek (104 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)