A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Sx4 (2006)

Sx4 1.5 GLX AC 

Az ítélet értékelése
3,3(14 db)

!!!Igazságos itéleteket!!!

Szöveges ítélet

Sziasztok!
2007 szeptemberében vágtam bele életem első ÚJ autó vásárlásába, sok mindent kiprobáltam és nézelödtem ám becsületesen, hogy milyen autó is lenne az amelyik kielégitené az igényeimet...
Opel katasztrofálisan magas árak egy kifutó modelhez képest (Astra Classic)
VW<--------SOHA!!!!! Nem azért mert fanatikus gyülölöje lennék a márkának, de sztem túl nagyra tartják magukat...
Franciát isten ments!
Koreai hmm a Kia C´eed az nagyon de nagyon megfogott csak valahogy még inkább kivárok egy narabig, hogy tényleg kijavitság a gyerek betegségeit, de a családban lévő 2.autó az biztos ,hogy a C´eed-re fog menni...
Nahh de vissza a jó kis Suzukihoz ami reálisabbnak választásnak tünt a többinél!
KB. 2-3 kereskedésbe mentem ell és mindegyikben más-más ajánlatok voltak, csak hozzáteszem ha egy fapados GC AC Swift-nél ragadtam volna lee, akkor kb 8000ft-al többet fizetnék rá mint az SX4-re!!!!
Nahh szóval, a szerzödés tisztázása után, 5-nap után már mehettem is a kocsiért (még frissen esztergomból) lefoliázott motorháztető meg ülések stb...
Külön megkérdeztem, hogy ha esetleg a kötelezö szervizekre ha majd viszem a kocsit akkor nézhetem e azt amit csinálnak vele, a válasz háát persze (ez nagyon ritka!!!!) az első 1000km-nél felemelték a kocsit, körülnézték stb.. Hiba van? NINCS :)
Teljesen megvagyok vele elégedve az ülésre nagyon panaszkodnak egyesek az SEM zörög! Az Izzóí nem égtek még ki!
Kopogás, zörej vagy bármi zavaró tényező nincsen!!!!
Pedig ültem már más SX4-be ott hallotam 1-2 zörgést kattogást, de én még igy is beválaltam vola, abba a kocsiba volt 1200km, nekem meg a 4250km alatt semmi de tényleg SEMMI!!!! Menetdinamikája óriási 170-190 megse kottyan neki
Fogyasztás nos ez az a büvös pont ami mindenkit foglalkoztat, valóban az első 1000km-en keresztűl 7.5L volt az átlaga, utána lement 7.4-re gondoltam ez jó is van igy mert szinte csak 10km-et mászkálok vele munkába menet, meg vissza (20km) csak én is olvasgatom a népitéleteket, hogy van akinek 6.5-7L között eszik a kocsia, pedig nemis hajszolom sőőőt ha 2000-es fordulat főlé pörgetem a motort az csak azért van mert épp elözgetek vele, amit imádok vele :)
Csak már furcsáltam, hogy egyre több km-t mek vele egy tankolásal és mindig ilyen 6.3-6.5 jött ki átlagnak, miközbe a müszer szerint 7.4-et kellene ennie!!! Nos a válasz egyszerü XD ELKÉNE OLVASNI A KEZELŐI ÚTMUTATÓT!!!!! Ugyanis abban levan irva, hogy minden egyes tankolás után lekéne nullázni az átlag fogyi órát!!! amely ugy mükszik, hogy AVG állásban kb 2-3másodpercig nyomva kell tartani a DISP gombot!!! És elöre lemerem fogadni, hogy aki elolvassa az itéletemet és igy tessz majd, az kicsit boldogabban fogja nézegetni az átlag fogyasztást, mint a pillanatnyit... aminek szerintem az az elönye, ha tényleg ECO-ba szeretnél menni vele akkor érzékelni tudod, hogy a gázt feljebb is engedheted!!!
nahh de hogy tényleg én se lógjak ki a sorból számomra is van 1-2 negativum a kocsit illetőleg!
1. az a bizonyos A oszlop, valoban zavaró egy kicsit kanyarodás közben
2. csomagtartó valóban egy kicsit kicsikére sikeredet, de aki megvette a kocsit az válalta is ezt..
3. hmmm igy hirtelen nem jút más az eszembe :)
végeredmény képpen imádom a kocsit és egy jó darabig ez megmarad, remélem nemis hag cserben, eddig csak tankoltam bele, remélem csak azt is fogok... Jaaa egy javaslatott ha megengedtek, tudom, most drágul az üzemanag meg minden más, meg hogy a legolcsobb benzint érdemes venni, ezt felejtsétek ell, én már porul jártam egy jó kis telitank ESSO-s benzin útán, köpködött össze vissza kocsi, meg a teljesitméne is visszaesett, azóta vagy MOL-nál tankolok, vagy mostanság 3 telitank óta az OMW-nél a 95 Carrera-t rakom bele, és sokkal jobb de tényleg! Aki nem sajnál a kocsiától +300ft-t az tankoljon olyat!
Ha lessz valami hibája azonnal kommentálni fogom :)
2008.03.18.
Szép lassan eljutottam az 5000.km-ig, még mindig belevagyok zugva imádom, tényleg semmi baja, nem zörög kattog semmi, nagy kátyúba kellet mennem 1x, hogy végre meghaljam a kis nyöszörgését, hál istennek túlélte :D
A Motor dinamikája még mindig tökéletes, vagy talán egy hangyányit még jobb is, nem is kell szét pörgetni elözésekhez, ha valaki már 3500főlé pörgeti, akkor már valami versenyre készül... Nemrég szegénykémet nagyon megpakoltam, mert elmentünk vele hórgászni, 4felnött férfi, és ugyebár a rengeteg felszerelés, valami csóda fojtán beis fért, de ilyet még 1x nem csinálok vele, a lényeg az hogy autópályán M5-n kiprobáltam hogy valóban milyen a menetdinamiája, idáig max 170-el mentem vele, de most 185kmh és megse nyekkent, és érdekes módon 100km-re igyis csak 6.9-et evet meg, pedig többre gondoltam volna...
Jaaa majd el felejtem, nem azért mert bármi bajom lett volna a gyári égővel, de én vettem bele egy H4-es xenon szettet, és iszonyatosan jóó ,de tényleg, bááár a hátránya már engem is érintett, mert már az első este vagy 8an rám refiztek h kapcsoljam le a refit, viszont mikor én refiztem vissza, biztos csillagokat láttak háát sorry... :D
=re más ujdonságot nem tudok irni, minden tuti frankó ahogy annak lennie kell, jaahh és még mindig megmaradok az OMW 95Carreranal :D

6000KM után!
Még mindig imádom a kocsit, és idáig még mindig sikeresen elkerültek a gyerekbetegségek Pl: se nyikorgó ülés, se zörej, se nyekergő fékek...
az utobbi idöben kicsit jobban hajtom, mint idáig, érezni, hogy jobban bekopik a motor és egy hangyányit is de lendületesebb lett! Ami viszont zavar, hogy iszonyatos ,hogy mennyire meglátszik a kosz a zöldön... igy kénytelen vok hetente mosni, mivel nem gépi mosóba viszem és nem is kézibe, igy a sajtát autó ápolására eltötött idö még kellemes is lehet, csak aztán más nap ne essen az eső... :D
Én sem értem 1-2 suzukis társamat, hogy ha már megveszi a kocsit, akkor utólag miért kell szidni mint a bokrot, hogy kicsi a csomagtartó, zörög kattog, sokat eszik.. A fogyasztásra elismerem 70% a lábon mulik maradék 30% pedig hogy mennyyire van jól beálitva a befecskendező... mert egy kedves ismerösöm (58éves) abszolúte nem hajtja szét a kocsit és mégis 8literekkel mászkál... miútán jeleztem neki, hogy ennek nem igy kéne müködnie, igy visszavitte a kocsit, és garanciálisan kicserélték a komplet befecskendező rendszert és géppel is utána állitóttak, és dejóóó lássanak csodát, lement 6.8-ra a fogyija, igy már máááás! Szóval minden benzin temető tulajdonosnak bátran mondhatóm, h nyugodtan visszaviheti a kocsit kivizsgálásra.... vagy vegyen be nyugtatót és nem tapossa annyira a gázt...

Megéltük az 1évet!
Az autó tökéletes, nem volt vele gond egy szál se!
Kb 1 hónapja poruljártam vele, mert a munkahelyemen belé mentek, nahh persze se papir, se teloszám semmi... igy hiába volt cascom, ráfáztam volna ha cascoval csináltatom meg, mert ráment volna az önrészem..... hosszú történet mig elmondnám a lényeget na mind1, egy bal hátsó lámpa 32140ft hátsó lökháritó ködölés, fényzéssel tap tarap 25000ft, és még olcson megusztam!
A Lényeg, hogy a szerviz az 10.-t érdemel, a munkát remekül végezték, és több vizsgálatott csináltak vele, mint egy terhes nőn, de frankon, 1. olaj csere&szürö csere 2. levegő és pollen szürö csere 3. EOBD vizsgálat 4. futómű vizsgálat 5. klima vizsgálat 6. fék pad és hozzáteszem, hogy ott áltam mellette, szivem szerint én csináltam volna mindent, mivel ez a szakmámhoz tartozik, de le a kalappal és megusztam az egészet 27.000ft-ból ami valjuk be öszintén semmi!
mind a márkát, a tipust és a szervizt tudom dicsérni, mert kiváló munkát végeztek!
Továbbra is csak a SUZUKI!

2008.02.20.
Üdvözletem a suzuki társaimnak!
Elérkezett ismét az, hogy ismét írjak valamit a kocsiról...
Még mindig megvagyok elégedve vele!
Hiába a fütött garázs így a téli idöszakban átlagosan +1litert eszik a kocsi, de melyik autó nem??????? Ezt nem rovóm fel hibának, ez velejárólya a téli közlekedésnek...
Ami ujdonság a kocsin, hogy felrakattam egy kis sport dobot a vasra, elég szép hangja van, nekem legalábbis bejön, és nem hiszem, hogy ezért majd maradna is a többlet fogyasztás.
Teljesítményt annyira nem érezni rajta, de az tény, hogy 1-2 kolléga kíprobálta és szerintük is minimálisan ugyan, de lehet érezni, hogy fordulaton 3500-4000 között azért jobban húzna a kocsi, pedig ugyan olyan kocsiuk van!
Szereztem hozzá direkt szüröt, de azt csak nyáron szerelem fel, háát a változásra kivi leszek...
Engem is elszomorít, hogy elég sokan lenézik a kocsit meg a tipust, csak egy hülye példát mondok hiszen egy kategoria XD össze lehet hasonlitani a 2 tipust az új Passat olyan gagyi egy BMW X6-hoz képest neeeeeem :D
Szerintem értik, hogy mire akarok kilukadni!!!!
Jaaaaj és majd el felejtem üzenem szegény SX4-es társamnak mivel 350000km után rájött, hogy kicsi a csomagtartója, hogy vegyen után futót!!!!!!!
Konkrét neveket nem irok, de csak 3 olyas valakit tudok, aki ezt a tipust szándékosan ocsárolja stb.... miközbe az életbe nem is vezetett ilyen kocsit... Ezt azért osztom meg veletek, mert aki autóvásárlás elött olvasgatja a népitéleteket az vegye számításba azt is, hogy vannak olyanok akik szándékosan rontják a típus filozófiáját!
És nem azért adok mindenre 10 pontott, hogy nöjjön az átlag pontja az SX4-nek, hanem mert én igy értékelem a kocsit! Tudom mit vettem, mire képes 1490köbcenti a többi 1.5-höz képest és a csomagtartó valóban csaaak 270literes, vajon ezt hogy élem túúl, lehet én is megunom és fél millió km. után rádöbbenek, hogy kicsi a csomagtartó, meg benzin temetőm van, meg lusta disznó kocsim van.
De azis lehet hogy én igy szeretem!!!!!!!!!
Persze negatívumokat én is mondhaték, hogy müanyag ez meg amaz, meg karcolodik....... DE ÉN AZT KAPTAM A PÉNZEMÉRT AMIT VÁRTAM!!!
Fel a fejjel, és baleset mentes közlekedést minden Suzukisnak, ha szereti a kocsiát ha nem!

Hibalista

- Sajnos ide is kénytelen vagyok írni :(
- A problémám csak annyi volt a kocsival, hogy a Bal hátsó ajtó nem nyílt ki, de se kulcsra, se központi zár, se belülről...
- Elvittem a szervizbe, ott pik-pak megcsinálták, annyi volt a problémája, hogy a gyerekzár nyitáskor vagy záráskor kitudja, de valamiért középre csúszott és nem reagált, ha úgy vesszük akkor ez nem a kocsi hanem az én hibámból fakadhatott.... De más problémám nem volt vele!!!!!!!!!

Ide hordtam szervizbe

Suzuki GéRo

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 12720
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 1.3 4T Következő autója? Vagy kizashi vagy következö generációs SX4 De jóóó ez most nekem!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Sx4 2006 (2006)

További ítéletek (289 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)