A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo (2007)

Bravo 1,4 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bravissimo

Szöveges ítélet

Focus 1.6 Trend; Astra 1,4 Enjoy; Megane 1,4 Live

Műanyag beltér, hátul dobfék (2007-ben???), öreguras kasztni. Ezek miatt mondtam le róluk.
Ezeket nézegettem hónapokig……
Aztán megjelent a Bravo.
A Bravóba ülve egyszerű és egyértelmű volt: EZ AZ, EZ KELL!!!
2007 decemberben vettük át, 1,4-es motorral, Dynamic felszereltséggel. Érdemes volt egy-két jobb felszerelést hozzátenni: a digit klíma szuper, az mp3 audió hangzásban, kezelésben eszméletlenül jó.

A Bravo vicces és gyenge oldalai:
A dohányzó csomag vakítás: egy kicsi műanyag kuka + szivargyújtó = 5000 Ft – (hahaha)
Feláras pótkerék…
A csomagtér-ajtó nyitás és zárás után kéz és kabát tuti koszos lesz
Meg kell szokni, hogy a kereszteződésekben nagyon erősen kell figyelni, nagy az oszlopok kitakarása.


A motorja nem a legerősebb, de ez engem nem érdekel! Az engedélyezett sebességekhez szerintem tökéletes. Még nyers a motor nagyon, de melegen tud húzni! Rugalmas, előzéshez – igaz visszaváltással – alkalmas.
Akinek kell plusz 30 LE, a plusz 1-1,5 liter fogyasztás és a kísérleti (úgy értem nem kiforrott) motor – vegye az 1,4 Turbót. Azt is próbáltam és tényleg húz.

Ez a 4. Fiatunk. Mindhárom típusú Puntot volt szerencsénk használni, és ezért is mertünk olaszt venni!

Érzelmi kérdés is, de az is biztos hogy a mai autógyártásban, annak globalizáltságában majdnem mindegy mit veszel – a lényeg az, hogy jól érezd magad vele és benne.


Feleség megjegyzései:
A pasi rágta a fülem, hónapokig, prospektusokkal feküdt és kelt.
Rávettem egy összehasonlító excel táblázat készítésére… másnap már mutatta is!
Ezen kívül minden konkurens autót meg kellett néznem. Kétszer.
Közben éreztem, hogy érdemben nem nagyon kell nekem ebbe belemennem…
Főleg, hogy autót sem akartam cserélni, de az már mindegy.
Végül 2 versenyzőre szűkült a kör, egész addig „lazán” míg azt nem mondtam: OK.
Akkor lett a nagy ijedtség és kicsivel utána az érzelmi döntés..!!!
Amit el kell ismerni, jól választott!

Hibalista

- még semmi, remélem így is marad

Ide hordtam szervizbe

még nem volt

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Fiat Punto Következő autója? ?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo 2007 (2007)

További ítéletek (124 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)