A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Gaz » Gazella

Ga 33027 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Aro után Gazella cseberből vederbe?

Szöveges ítélet

Aro után vásároltuk a szintén kívülről kapcsolható összkerékhajtású Gazellát kérdés kíbír-e ő is 16 évet mint a román csoda mert nem használjuk fuvarozásra!
Alapjában próbáltak egy nyugati tgk-t összerakni de az anyagmínőség ha Toyotáé lenne egy elnyűhetetlen autót kapnánk pl kuplung , fék, 4x4 es meghajtás apró dolgok ezek de már ettől nem kéne félni.
Folyamatosan zúgó osztómű nagy sebességnél és főleg mikor leveszi az ember a gázról a lábát a belső kis váltók folyamatos zörgése gumipókkal orvosolva mikor nincs használva, hogy ne zörögjön.
Érdekes dolgok de csak az Aro-ból kiíndulva nála nem volt ilyen.
Ő az új családtag de azért szeretjük és amíg szét nem hull addig családtag lesz.
Teherbírása kítűnő jó az úttartása is rakottan.
Kár hogy apró hibák miatt kell rá költeni ami bosszantó.

Hibalista

- Gyárilag hibás főfékmunkahenger garanciában cserélve,
- elktronika szétcsúszása az állítható kormány bezavarta és leállt, egy szétcsúszó saru miatt.
- Adagolónál olaj folyás garanciában nem javították, mert nehogy nagyobb baj legyen pedig csak egy tömítés.
- 15000 km után természetesen garancián túl nyáron nehezen indult 4 db izzitógyergya cseréje majd 17000 km-nél újabb izzítógyertya cserék mire importőr mondja, hogy az izzításért felelős izzítógomba volt a hibás 18000 ft-ba kerültek az alkatrészek.
- kuplung munkahenger olajtartálya repedt olaj elfolyt gyári anyaghiba 2000 ft.
- Kuplung munkahengerből folyamatosan fogy az olaj ki tudja hová negyed év alatt egy tartálynyi.
- Bal első keréknél lévő 4x4 es kapcsoló egyszer nem pontosan kapcsolta be a féltengelyt, csúszó körmös kapcsolót félig ledarálta, most manuálisan ki és be kell tenni fordítva mert úgy jó, mert csak koplettan lehet kapni kb 25000 ft-ért.
- Jobb oldali keréknél megjelent olajfolt ami az első merevhídból folyt ki állítólag szimeringet kéne cserélni.
- Hátul a lámpák könnyen beáznak pl rendszámmegvilágítás.
- szelepfedél új tömítés garanciában.
- Hideg indításkor a generátor hosszanti bordás szíjja nyihog amíg be nem melegszik pedig márkás Gates szíj csúszásgátló sprayal kezelve.
- A motor eu 3 as Andória lehetne erősebb és nyomatékosabb, amíg a túrbó nem tölt rá tehetetlen.
- Ami jó kítűnő terepjárás nagy terhelhetőség, kerekek gumifalmagassága lehetne nagyobb.
- Várom a következő hibát pedig azzal vígasztalnak, hogy milyen olcsó az alkatrész, de ennyi probléma után is olcsó autó????

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2006
Kényelem (3) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Aro Következő autója?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Gaz Gazella

További ítéletek (17 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)