A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Primera (1990-1998)

Primera 2,0 eGT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szerelem első ülésre...

Szöveges ítélet

Az én történetem eléggé kalandos, ennél kalandosabb csak az autó előélete lehetett...
Kezdem az elején...
Adott volt egy 20 éves bx, meg félmillió jómagyar forintocska... Az öreg bx nagy szerelem volt... Az a mindig szerelem fajta...:D
Megszületett a döntés, veszek fiatalabbat, megbízhatóbbat, erősebbet...
Piacon, neten egyéb helyeken körbenéz, válogat, kipróbál omegákat, vectra 16v-t, egy perude-öt majdnem meg is vettem, de nem fért bele a keretbe...:(
Aztán pünkösd előtti hétvégén kiszúrtam... hmmm... primera?
az mi? eGT? jól hangzik... 2 liter 150 ló, pont ideális...
Három nap nyálcsorgatás után irány a kereskedés...
Nissan márkaszervíz... csak nem kóklerek... (kimondom, megérdemlik, legföljebb kivágják... a Nissan Best Point :((( )
Kocsit hátulról megközelítve a hátuljához érve dobtam is egy hátast, és fordultam vissza... A csomagtartón a fényezés nem kicsit, de durván repedezve... Ráadásul a küszöbök és sárvédők szépen rohadtak...
Úristen mi ez a sz...? De aztán a kíváncsiság csak győzött...
Végül is ha más gond nincs, amikor elmegy a citi újrafényeztetem...
Így hát bementem érdeklődni...
Beleültem, végem volt... Otthon voltam! Kb itt el is dőlt a végzetem...
Kipróbáltuk, a motornak SZÉP hangja volt, a futómű kussolt, csak hátulról jött valami furcsa kopogás... Rákérdeztem, ember értetlenül nézett, nem tudja, nézzük meg...
Megpróbálta a csomit kulcsal nyitni, persze nem ment...
Kinyitotta belülről, felnyitotta, és abban kopogott valami.... (szép előadás, oscart érdemelne!!!:( ), nyilván szétesett a zár! Megkajáltam... megvettem...
Irány a benzinkút... Mire odaértem, már világított az olajnyomás... Ejnye!
Másnap vittem vissza, a pénzemet követelve...
Áá... nekik nem tűnt fel semmi, megnézik... elvégre szaxervíz...
Kocsit otthagytam, másnap hívtak, hogy lecserélték az olajat, meg a szűrőt gyárira, megszűnt a probléma, biztos el volt dugulva a szűrő...:S Megkajáltam... És az olajcseréről is le volt a gond... Onnantól nem is volt baj az olajnyomással... még...
Szerelőm meghallgatta a mocit, még mindig jó hangja volt...
Következett vagy másfél boldog hét...
Megy mint állat(na ja a 90 ló után...:S), fordul mint állat( Citi után...).
Aztán egyszer elkapott a hév, mondom megcsinálom én azt a csomizárat... Persze nem volt szétesve... Viszont kaptam grátiszban vagy három darab szép méretes csavart a kocsihoz... Nyilván a funkciójuk a szétesett zár imitációja volt...:S A kipufogó veri magát a tankhoz azóta is, az egészet le kéne cserélni...:S
És természetesen a futóműből is szép lassan elkezdtek mindenféle fura zörejek jönni... Leginkább elkezdett nyöszörögni... Irány a futóműves, aki lájtosan összeírt nekem egy 45 ezres alkatrészlistát, javítási díj nélkül... upsz..:S Szépen le volt zsírozva az összes lengőkar hogy kussoljon egy darabig... Na itt indult be az újratervezés... hát akkor nem a kasztni lesz megcsinálva, hanem a futőmű, csak menne már ell a citi...:S
Kissé arcrafagyott mosollyal de még kocsikáztam tovább...
Közben felregeltem a nissanrajongók legnagyobb hazai lapjának fórumára is, ahol elmeséltem a sztorimat...
Na hogy én ott mit kaptam...:S
Ott tudtam meg hogy mit is kéne jelentenie az eGT-nek...
Például red topot...(piros szelepfedelet)...
Persze az enyémben nem az volt...:S Viszont a többi stimmelt, mi ez a hülyeség, mit számít a szín, lefestem amilyenre csak akarom, ha akarom, vitatkozunk itt a színeken! Persze hogy nem nekem volt igazam...:S Bizony a 115 lovas moci volt benne az eGT vezérlésével...
Szóval a lényeg hogy vagy egy hónap után, amikor először meghajtottam úgy igazán, akkor harmadikban már nem pörögte le a 7500-at... Mi van ezzel? Zene lehalkít, mi ez a kopogás?:S Hát persze hogy a hajtókarcsapágyak voltak...
Egy év pihi következett szegénynek, amíg én a pénzt gyűjtögettem...
Aztán belefogtam... Kapott egy szép red topos mocit, fel lett újítva a futómű, kapott új fékeket, és egy lakatos is elpátyolgatta három hétig, mire elfogyott rajta a hegeszteni való...:( lefényezni már nem maradt keret...
Azóta? Öjöm Bódoccsá!
Két év alatt kellet egy kerékcsapágyat és egy AC pumpát cserélnem... Na innen tudom hogy akkor lehetett benne a 200 ezer km...
Az óra? az 160-on állt... muhaha... és minimum a harmadik motor volt benne... :S
A régi motor szétszedésekor kiderült az "okoság". Ha jól emlékszem egy fekvő és két hajtókar csapágy volt ALUFÓLIÁVAL pótolva... :S Köszi Best Point!
Kivédhetetlen... Szép hangja van amíg tart az alufólia...:S Csak akkor tudod meg amikor szétszeded, vagy amikor elfárad...:S
És két év után most kezd megint nyöszörögni elöl valamelyik lengőkar... Tipushiba...
Viszont fényezés helyett szereztem szép állapotú fekete csomagtartót. :)
Na ennyi az én kalandos történetem...
Jó autó? AZ!!!
Szeretem? Nem, IMÁDOM!!!!!
Lerobbantani se lehet az útról, elég jól megy, városban max 10 liter, de normális használattal inkább 9, nagyon kényelmes, és MEGBÍZHATÓ!! Legalábbis ha megkapja ami jár...
Eladom? SOHA!

Hibalista

- Első lengőkarok, hátsó kerékcsapágyak, AC pumpa, jobb hátsó ablakemelő

Ide hordtam szervizbe

haver, aki előttem vette ki és rakta be amit kell... :D

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1992
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 160000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? bx Következő autója? Nissan!!!!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Primera 1990

További ítéletek (57 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)