A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Wartburg » 353 (1966-1988)

353 w 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

életem Wartburgjai 3. - a kényszer és a szörnyeteg

Szöveges ítélet

Harmadik Wartburgunk 2002 márciusától 2003 novemberig szolgált, és igen vegyes érzelmeket plántált belénk.
Sosem volt teljesen jó. Húzott, de nem volt az igazi, összevissza keveredett benne a tiszta levegő, a kipufogógáz, meg minden, sok sebből vérzett, de muszáj volt találni egyet, amíg lesz pénzünk normális autóra, mert a hely kellett, amit nyújtott, az olcsó fenntartása miatt is reális alternatíva volt, szóval maradtunk a márkánál, pedig már csak olyantól váltak meg, amit nem kíméltek.
ez is "szőlőskocsi" volt, mert az új suziba nem fért be a hordó a 140 kilós tulaj mellé. 86-os lévén, már az "egybehomlokú" volt, full roszda az egész: 5 elemet cseréltünk. Összes huzal cserél, első ülések cserél, műszerfal szinte halott volt, alig működött rajta vmi, az ajtót is meglehetősen kicentizett brutálerővel kellett csapni, hogy záródjon, és ne akadjon meg, vagy ne pattanjon vissza. És itt már nem nagyon ment az otthoni állítgatás sem, egyszerűen el volt deformálódva az egész autó.
Motoriliag alapvetően jó volt, miután megkapta a fehér Wartburgunk kipufogórendszerét, egyből lett lendülete, és volt egy jó 2000 kilómétere, amikor megint megadta magát a katalizi, és onnantól ki-be járkált a szervízből... Téli használat szinte esélytelen volt, nem hagyott ott sehol, mert el sem indultunk vele.
Azért picit sajnáltam, mert a mostoha körülmények közül, ahonnan jött, egész jól teljesített, az a 2000 km pedig megmutatta régi szépségét: a motr jó volt, csak valahogy körülötte sikerültek átlagosra a dolgok, amit a rendeltetésszerűtlen, vagy inkább azon jócskán túlmutató használat alaposan leamortizált.
Aztán anyu megkapta a rokkantkedvezményét egy gépjárműre, és akkor három évre félreállt, öcsém vezetgette néha, hogy ki ne jöjjön a gyakorlatból, de neki nem esett kézre, nem szerették egymást, általában valami jó nagy bibivel hozta haza (általában két hengerrel)
Egy ilyen alkalommal tett rá ajánlatot az öcsém barátnőjének az öccse, és 35 ezerért megkapta mellé a régi fehéret is. Azóta erősen kasztnimentesedett a járgány - homokfutó-szerű kinézettel és forgalmon kívül teljesít szolgálatot egy-egy bulisabb hétvégén...
A legrosszabb az egészben, hogy nem tudtam hozzá érzelmileg kötődni.

Hibalista

- kipufogó
- szinte mindene, amit szét lehet taposni

Ide hordtam szervizbe

somogyi béla utcai autószerelde

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1986
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 141000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 353w Következő autója? Renault R19
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Wartburg 353 1966

További ítéletek (138 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)