A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » L400 (1995-2005)

L400 tdi 4WD 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

A VADDISZNÓ (by szipipeti)

Szöveges ítélet

Négy kerék meghajtással gyakorlatilag megállithatalan! Az egy év (és a levezetett 50000 km) alatt gyakorlatilag csak a kopó alkatrészeket kellett cserélni.
Fontos szerepet kap a cégünk életében és mások életének mentésében. Megbízható! Bár annak érdekében hogy a kihívásoknak teljesen eleget tudjon tenni, szükségessé vált a módszeres átalakítása!
A következő dolgok lettek elvégezve: Levegőszűrő csonkja a fülke fölé vezetve..( patakok, folyók és por elleni védekezésűl) Masszív tetőcsomagtartó (tesztelve 1.5m3 fenyőfűrészáruval) Rendszeresen szállít kenukat és mentési felszerelést (ládákat, elsősegély csomagot), Létra építve a hátsóajtóra, a jobb megközelíthetőség végett, merevített hátsó galytörőrács, kombinálva vonóhoroggal, (most vizsgázott le), előre korábban (kb: 8 hónapja feltettük a csörlőt) most, vizsga előtt (mivel nagyon előrenyúlt) közelebb tettük a motorhoz. A csörlő igénye miatt kapott még egy újabb 160Ah akut. Ja, és mivel sokat "vonszol" persze a galytörőrács sem csak dísz.
MOST KÉSZÜL BAMAKÓ-ba! 2009. Január!
Fontos szerepe lesz, hisz "Neki" kell biztosítani a mentőorvos gyors érkezését, ha baleset történne. Rendszeresen segíti a www.DEKOM.hu munkáját. Annak ellenére hogy a tervezett kihívásnak megfeleljen, a következő dolgok lettek még elvégezve: most "járatós", hengerfejgenerált kapott, "nehogy" baj legyen... Kapott új lengéscsillapítókat, 2 teljes garnitúra új gumit, (még a korábbi is kb: 40%-os, pedig már futott 50e-t). Intercoolert, (a sivatagban jól jön) Erősebb lett, és érezhetően kevesebbet fogyaszt (- 1 liter) az oldalajtók ki lettek cserélve üvegezettre, új ajtókeret-szigetelést kapott, reflektorokat előre, hátra, (éjszakára, hogy műteni is lehessen) és persze egy kis fényezés! Aminek az elvégzése még vár: a padlólemez alá taposóakna elleni védelem, sárvédő szélesítés, a fülkébe a mentőágy tartószerkezetének és a műszerek helyének elkészítése, 3 db rec..o ülés beszerelése, az első futómű rugóinak erősítése, (néha felüt, és jelenleg egy kicsit "előre bukik" a karosszéria) kell egy 4-5 cm.
Figyelem ! nem versenyautó! Kényelmes tempó eddig 90-100 km/h volt, terhelve 11.5 l. fogyasztással. Ez a felújításnak hála csökkent 1 litert, és ugyanakkora "erővel" most 110-120 az "utazó"! DE még egyszer: terepre, munkára!
Tervbe van még: venni! HA LESZ ELADÓ!!!!
2009.05.09.
Írok még egy pár sort; szóval, megjárta sikeresen a Budapest-Bamako útvonalat oda-vissza. Műszaki hiba mindössze anyyi történt, hogy a motor kapott egy kis igazítást indulás előtt,, aminek következtében a vezérműtengely szabályzócsavarja Monaco magasságában kirázódott a helyéről. Afrikában kemény alkudozások után 30 euróról sikerült lealkudni az árát 3-ra.
A szélvédő fölé szerelt fényszórók jó szolgálatot tettek, gyakorlatilag éjszakai is lehetett biztonsággal haladni 100-110-el. Kb.: 400-450 méterig tökéletes fényt adott. Erre egyébként rendkívül szükség volt. A Sötét afrikai éjszaka, meleg aszfalt út, az úton lábon alvó szürke szamarak és fekvő tevék miatt. Ha mázlid van, akkor időben észreveszed, ha feléd fordul, és csillan a szemében a reflektor! Kikerülni Neked kell!
Szóval kellett a fény. Ja, majdnem a cél előtt, egy lerobbant résztvevőt kellett bevontatni, cca.: 100 km-en keresztül, homokban, 80-al (igen az idő!!!) mindkét gép persze megpakolva! Na, ettől készűlt ki a váltó a 2 és a 4-es fokozat csapágya, ami hazaérkezés után cserére szorult.
Szervizbe került.
Hát mit ne mondjak, inkább magunk csináltuk volna! Azért még csak bocsánatot se kértek, hogy az önindító egyik csavarját beszakították a házba, a másikat meg sem húzták! Ennyit a szakszarvizekről!
Sem defekt, sem vízmelegedés olajfogyasztás semmi gond Afrikában nem volt. Szóval kiválóan szerepelt a "kisaranyos"!!!

Hibalista

- KICSIT! zajos kardántengely, Tolóajtókhoz kopott vezetőgörgők...futóműalkatrészek, fékbetét, lengéscsillapító olajcsere, stb a szokásosak! Semmi durva dolog, csak mi kopik!

Ide hordtam szervizbe

Saját szerelés a nagy része, kivéve a hengerfelújítás és a fényezés!

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2001
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 125000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Következő autója? Mitsubishi L400 4WD
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi L400 1995

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)