A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » S40, V40 (1995-2004)

S40, V40 2.0 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Belekell törődni

Szöveges ítélet

Az autógyártás egyik hulladéka, egyetlen előnye van mégpedig a megbízhatósága. Bármi romlik el rajta mindíg hazatalál.A legnagyobb probléma vele hogy a globalizáció csúcsán van az autó, mert ez egy svéd autó ami francia(Renault) motorral és váltóval van szerelve, japán (mitsubishi) fékekkel, olasz elktronikával, és telis-tele GM-es alkatrészekkel, és ami a lényeg hogy egy hüly? magyar megvette :) . De amin csodálkozom hogy az autószerelők nem halnak éhen. Kezdődött a hidrotőke cserékkel, ami szalonba aranyárban megy, szerelőnél sem olcsó de nem is tudta megcsinálni mert azóta folyik az olaj.Aztán olajfolyás megszüntetési kisérlet sok-sok kicserélt alkatrész, jópár elfogyasztott szerelő de semmi siker, következett a rejtélyes hátsó kopogás ami a fenmaradó szerelőket is mette jópár kicserélt alkatrésszel együtt (lengéscsillapító, porvédő, szilent) és az autó még mindíg kopog.Most jön a kedvencem kontroll lámpák: úgyéreztem magam mint a bucsuban, irány a szakszervíz, ahol 2 óra után közölték velem hogy nem tudnak komunikálni a CPU-val mert nincs hozzá műszerük, Volvoszervízben????? akkor hol van kérdem én?, irány az autovillamosság ahol elárultak nekem egy titkot, azota nincs égő a kontrollámpáknál.Következő gond nem fog a kézifék, ahol a 2,6 cm-es tárcsát kidobatták velem mondván ha aztakarom hogy jó legyen cserélni kell 40.000.- és nem jó. Hozzáteszem hogy az összes szerelő elkérte a kellő összege olyan munkáért amit nem tudott elvégezni. A váltókar kb. mint egy kenunak az evezőlapátja olyan szabadon jár, de már nem viszem senkihez inkább beletőrődök.De hogy nem csak rosszat a motorja kellően nyomatékos jól gyorsul. végsebesség.... azt nem tudom én GPS szerint 207-el mentem vele de még nem volt vége csak az erő volt kevés. Elől kényelmes hátul nehéz ki-be szálni, az AUT. klíma jól működik.Amit szeretek benne hogy minden helyzetből kijön és hazahoz, kevés olajjal, szikrázó fékkel, beállt hidrotőkével, sárba, hóba, maximálisan megbízom benne csak a hangokkal lámpákkal meg az egyéb problémmákkal nem kell foglalkozni bízni kell benne.

Hibalista

- Hidrotőkel 16db, váltó, szilent, lengéscsillapító, gömbfej, kézifék meg még egy csomó minden csak azokkal nem foglalkozom.

Ide hordtam szervizbe

Volt már mindenhol, de minek?

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1997
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 159000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 31000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? colt Következő autója? Mazda Tributi
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo S40, V40 1995 (2000 - 2004)

További ítéletek (207 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)