A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo (2007)

Bravo 1.9 JTDm SPORT 150 LE 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Traktort még így nem szerettem...

Szöveges ítélet

...Sőt egyszer vidéki rokonlátogatás alkalmával (enyhén ittas állapotban) rodeóztam egyet az új traktorral, amit úgy megdobott egy akadály, hogy oldalsó két kerékre álltam és majdnem felborítottam a járgányt. Kiestem az ülésből, csak a fejem vérzett, mázli volt. A LÉNYEG: Akkor megfogadtam, hogy soha többé nem megyek traktor közelébe. Tévedtem. Sőt vettem is egyet. :)

Merthogy ez a motor hidegen valami hihetetlen hangot hallat/melegen már elviselhetőbb. Mondjuk az igazsághoz hozzá tartozik, hogy eddig csak szépen szóló benzineseim voltak, de gondoltam hogy hozok egy racionális döntést eddigi autóim után (gondolkoztam Mazda 6/3 MPS-ben is), így került szóba a DÍZEL. (Szeptember elején vettem át, azóta kb. 70 Ft-tal olcsóbb a benzin, no comment... :) )

Néztem új Leon FR-t dízelben, de annak az autónak a belseje elviselhetetlenül ronda, szinte fáj. Feleségem javaslatára megnéztük az új Bravó-t. Mivel régen is volt Bravó-m és nagyon szerettem jó ötletnek tűnt, de én a 159-es Alfába voltam beleszeretve, Abból a 200 LE-s még nagyon drága volt nyáron 1-2 évesben is, általában sok kilométerrel, a 150-LE-t meg gyengének éreztem ahhoz a súlyhoz. A motort meg nem szeretem ha piszkálják én a gyárival is "elvagyok". Ha valakinek az a teljesítmény nem elég, vegyen erősebb gyárit szerintem. Amin a fék is erősebb, stb...

Teljesen véletlenül volt hátul az udvaron a Fiat Bertinusnál egy ilyen autó. 150 LE, de jóval könnyebb mint az Alfa, a csomagtartója 5 literrel kisebb csak és nagyon jó áron adták. 2007 dec.-i gyártás, augusztusban még az udvaron állt, forgalomba sem volt helyezve. Kérdeztem miért, végighallgattam a történetet, lehet hogy kamu, de meggyőzőnek tűnt. Az autó átadása teljesen átlagos volt, viszont amíg eljutottunk addig a pillanatig az egy vicc... 3x kellett aláírnom a papírokat, volt olyan hogy haverokkal söröztünk egy helyen és este 9 órakor ODAHOZTA a papírokat a szerelő srác (akire rábízták ezt a feladatot szegényre), hogy megint el lett rontva valami... :)

Az autómban van 2 oldali digit klíma, tempomat, ablaksötétítés (én éjszaka hátratolatásnál sötétben emiatt egyszerűen semmit nem látok), villogó ködlámpák (szerintem hülyeség), sport csomag, stb..., nem is tudom mind felsorolni, ugyebár nem én állítottam össze. Amiket még beleraktam volna és hiányzik az elektromosan behajló külső tükrök (jó nagyok ami persze jó, de szűk utcában ha parkolok féltem, mindig behajtani meg áááááááá), és a fényre sötétedő belső visszapillantó tükör, az idióta sötétítést meg elfelejtettem volna.

Mostanra szépen bejárattam a kocsit, országúton, városban, autópályán egyaránt, 2500 fölé nem pörgettem, és most 3500 km-nél kap új olajat. A fogyasztása 6 és 8 liter között van. Én sokat használom a belvárosban, így 7,5 az átlag. A gyorsulása kellemes, bár a traktoros dízel feeling annyira nem jó mint a benzines, nekem jobban tetszett az erőből autózás, mint a nyomatékból. Jó ez is, de más. Viszont ami nagyon bejön, hogy olyan ritkán kell bele tankolni, hogy soha nem emlékszem az utolsóra... :) Ebből a szempontból zseniális.

Viszont a "sport" csomagot maximum dinamikus csomagnak hívnám. Nekem az ülései nem tartanak eléggé, a futóműve is lehetne keményebb (bár ez így még épp kényelmes, nem rázza le a vesét, igaz én azt szeretem, de a magyar utakra lehet hogy ez a jobb), a fékei meg lehetnének erősebbek. Nem próbáltam még mit bír a fék, a végsebességet sem, hiszen eddig bejáratós volt, most meg már csúsznak az utak, meg amúgy is kinőttem már ebből, de érzésre haraphatna jobban is. Meg ha már lefestik pirosra a féknyergemet, mert sport (MUHAHA...), akkor ne akkora tárcsa legyen ott, mint a 90-LE-sben.

Ez az egy ami nagyon zavar esztétikailag, amúgy szerintem gyönyörű a kocsi, igazi olasz, lelke van, lehet vele beszélgetni (kell is!) és sokan megnézik. DE nem sportautó!! Maximum sportos. A belseje meg szerintem kategóriagyőztes! Gyönyörű a piros cérnával varrás, az ívek, jók az anyagok, bár 3500 km-nél mintha kezdene nyikorogni a műszerfal, de csak időnként, olyankor zene fel! :) Ami nagyon zavaró az a műszerfal előtt a műanyag. Annyira tükröződik, hogy komolyan lehetetlen megmondani mennyivel megy az ember autópályán. A váltó is kezd összekopni. (az egyest picit nehezen vette, de most már mint kés a vajban)

Mindent összevetve egyáltalán nem bántam meg, sőt egyre inkább kezdem megszeretni. Mindenkinek csak ajánlani tudom ezt az autót, van stílusa, látszik hogy gondolkoztak rajta hogy nézzen ki, vannak benne ívek, szép. Kár hogy nincs belőle IGAZI sport.

Hibalista

- Szokásos, olvastam másnál is a központi zár néha nem nyit vagy zár, akkor kulcs, de közvetlenül utána már újra működik. Ez mondjuk 50-ből 1 alkalom. Még nem tudnak rá mondani semmit, állítólag csak a magyarországi Bravó-k csinálják... Olyan hihetetlennek hangzik ez is... :)
-
- Múlt héten kocsit megemelték, nyári gumi le, téli gumi fel, kocsi vissza a földre, max. 30 másodperccel később, indexek kétszer felvillantak és mind a 4 ablak teljesen leereszkedett totál magától. Kulcs sem volt benne. Néztük a gumissal, de nem értettük. Azóta semmi, ha még egyszer csinálja megnézetem. (főnököm A4-ese két hete az utcán parkolás közben a munkahely előtt, ugyanezt eljátszotta...)

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 3500
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Leon 1.8 FR Következő autója? Valószínűleg Olasz :)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo 2007 (2007)

További ítéletek (124 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)