A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Kia » Ceed (2006-2011)

Ceed 1,4 sw ex lim. 

Az ítélet értékelése
4,7(3 db)

Ne cee´d őt

Szöveges ítélet

Megvétel: Nah akkor megvettünk egy cee´det. A híres kia cee´det. De azért vannak különböző, hát... nem is tudom. Ex limited felszereltség, kombi, de csak 1,4. Már agusztusban amikor megláttam is érdekelt mit tudhat az 1,4-es a kombival.
Aztán 1 hónap múlva rájöttem ez kell nekem. Pedig néztem golfot, focust, de ez volt a legjobb, pláne ezzel a mocival. Az astra meg sztem olyan randa, akárcsak a golf. A megbízhatóságában megbízok, tekintve 3,5 évek riómat cserélem le.
Leginkább azért, mert már nem akart rendesen menni. Meg zörgött a haraszt. Megvettem, a körülményeket inkább haggyuk. Első gondolat: bendult??? Olyan halk, hogy a másik verdám csak álmodna róla. Másoik: pörög de nem megy.
A gond, hogy ilyenkor az ember hirtlen engedi ki a kuplongt, emiatt lefulladtam. Na de ha egyszer elindul. Tényleg jó kis moci ez. Bár nem nyomatékbajnok, de ha pörgeted megy ez. ÉS ha nem pörgeted, mintogy egy Gyöngyösi út is bemuttta
90 átlaggal 5,7l.5,7!!!!!! egy benzines 1500 kilót cipelő motortól. De ha mered nyomni akkor nyugodtan tarthatsz 160-is. Többel még nem mentem, ezért nem tudok erről nyilatkozni. Még mindig csak 6000 km van benne. Az semmi.

Külső: Nah, sztem nincs szép alsóközepes kombi. Csak bele kell gondolni: Astra kombi, golf variant, talán a focus még szép, de az kicsi, a 308: Te jóúristen, A Megánenal semmi gond, csak már öreg. Ez legalább elviselhető.
Érdekes volt astrámon 195 gumi milyen nagynak tűnt ezen meg tök kicsi.

Belső: Nah, itt van végre egy normális koreai beltér. Kicsit franciás a hangulat a sok lágy vonal miatt, de nekem bejön-). Azontúl meg hatalmas. Bár nem vok túl magas, de akkor is jól esik, hogy 180 centimmel 90 kilómmal úgy bepattanok
magam mögé, mint egy limóba. Hátulról meg csak a könyöktámasz hiányzik, de a gyerekek örüljenek, hogy kocsival mehetnek:D. A csomagtér meg: WOW!. Kicsit értelmetlennek tartottam a sok hülye rekeszt de ki lehet őket használni.
Igazi családi kocsi ismérve nálam: 4 ember+csomagok 160-nal a pályán. És itt ez van. Gyerekeknek is van 2 pohártartó, ülészseb, térképzseb. A csomitartóba meg simán befér 4 sporttáska, tán pont kétszer annyi.

Motor: Mint korábban írtam bivaly. Most télen mivel finoman megyek 7,1. Hosszab távon 6 alá mehet kresz szabályok betartásával (amit persze mindenki betart=)). 1500 nél alig van erő, ezért is könnyő lefulladni(meg a csend miat).
2000 nél valami halvány nyomaték jön. 2700 környékén megérzed, hogy ebbe mégis bele raktak egy 1,4es mocit. 3500-nál megjön a hang ami nagyjábol mindig ugyanakkora erővel szól. Itt már azonban elgondolkozol, hogy ez tutira 1,4-e?
4500-5000 környékén, mivel egyszer nyomattam egy padlógázas startot olyan gyorsan pörög fel, hogy azt se tudom mikor, de itt tényleg gyönyörűen megldítja a kasztnit. Nem mértem de hihető a 12,3 mas gyursulás 100-ra. Persze ilyenkor ne is nézzük a fogyasztásmérőt...

Rádió: Ezért kellet ez a szint. Volt egy dízel az is ugyanennyiért, mint ez, de abba nem volt usb. Igen, lehet, hogy hülyeség de nekem nagyon fontos. Csak rárakom a telóm oszt mehet zene. Kicsit hülyeség, hogy a ráióadókat mindig keresi, de legalább gombnymásra egyből szól. És persze marha hagosan szól, főleg ahhoz képest hogy gyári.

Futómű: Ajjaj, ez az egyetlen igazi problema. Bár tetszik ahogy tartja az irányt (mindig), de olyan kemény..., hogy néha egy rosszab szakasznál annyit mondok:{@&đĐ}... DE ha magyarországnak normális utjai lennének akkor egy rossz szavam nem lehetne rá. Az a baj, hogy máris perceg a műszerfal de emiatt hazánk >jóminőségű< útjai felelősek.

Felszeretlség: Ez az ami nagyon jó. Vízlepergető ablakok, Digit klíma, multikormány, ami 4 irányban állítható, 4 automata ablak fel, le, fűthető elektromosan bejatható és állítható szinezett tükrök, szélvédőfűtés, sötétített ablakok, ülésfűtés(!!!) most ennyi jut eszembe.
Amúgy EX Lim. + El csomag + metálfény.

Hibák: Eddig csak a rükvercbe nehezen menő váltó volt. Kicsit zavaz amikor még másodikra se megyen be. De önmagában jó a váltásérzet, de a szerkezet szíves-örömest akad-(.

Most ennyi jutott eszembe, majd még írok.
UI.: Eszembe jutott, hogy marhasok ablakmosó víz fogy 2 liter 2 hét alatt.

2009.05.22 10450km:
Úgy érzem sok minden történt mióta megvettem, szal frissítek.:D
Rögtön ugorjunk a közepébe: Valamelyik nap nyugisan megyek, erre elszáguld mellettem egy 2,0td Galaxi. Na mondom ezért büntetünk.
Átmegyünk egy kisebb városon utána busz mögött 80-nál padlóval indulunk. A poén kedvéért 5-ben. 120-ig kicsit elnyúlt, 150-nél már őis érezte itt nem nyerhet... 170-nél vissza kellet venni, többek közt mert jött egy kereszteződés, meg mert teljesen rámentem ( itt sietve elhúzott balra) . Utána persze vissza normál 110-120 és a fogyasztás 6,3! Szóval egészen jó tud menni ez az 1.4! Végre bejáratódott, szóval most már nyugodtan nyomhatom neki! A hihetetlen még mindig a csend, hogy az ember kiér a városból és 150-160 ig úgy megy fel, hogy semmi se változik hangban! Viszont, hogy ne csak jót említsek az automatán felmenő ablak sztrájkolt csöppet. De egy restarttal simán megoldódott! Ezen kívül semmi új, az autót viszont egyre jobban szeretem! Ja és kezd kényelmesebb lenni. 10 000 km alatt belaktam, kicsit kiültem az ülést, megtanultam merre vannak itt a kátyúk, szóval már legalább fél csillaggal jobb a kényelem! Amúgy meg már minden funkciót ismerek, szóval nyugodtan megyek jövőhéten Zsolnára! Bizony, lesz gyárlátogatás! Ez ügyben köszönöm a ceedclub.hu-s srácoknak a lehetőséget, nem is hittem volna, hogy ilyen összetartó magyar ceedes társadalom van! A váltó amúgy úgytűnik összereszelődött, mert már reggel az 5 fokban se akadozik, pedig új korában mindig akadt. :D

Hibalista

- SEMMI!

Ide hordtam szervizbe

Sehova, de starjánba vettem és megelőlegezem nekik a 10-est.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 10
Megbízhatóság (10) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? rio Következő autója? nemtudom
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kia Ceed 2006 (2006)

További ítéletek (225 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)