A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Tatra » T805 (1953-1960)

T805 T805 2545 v8 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Katonai V8

Szöveges ítélet

15 év állás után fogtunk bele a felújításásba. Voltak gondok... a 15 év alatt többször is be lett indítva, de nem mozdult egy métert sem, idő közben a fékből elfojt az olaj, és ennek (is) köszönhetően a rendszer megakadt - egykörös dobfékes, szervó nélküli :) . Az összes munkahengert, főhengert hónolni kellett, majd polírozni. Természetesen ezt követte a motor rendbetétele. Nem volt vele különösebb baj, jóformán csak állítgatni kellett. Az AC-hez nehéz volt membránt és szelepeket taláni, de végül meglett.
A dupla megszakítós, akksis gyújtás tud néha örömet okozni, ahogy tette is... perpillanat jól működik.

A csőváz és a torziós rugók meglepően "kényelmessé" teszik. A kabin beltere puritán, de nem is cél a csilli-villi. Jelegzetes TATRA grafika mindenhol. Jó műszerezettség (olajnyomás, hőfok, amperek, km-óra). Elég picire sikeredett a kabin.

Terepen nincs akadály, kőkemény... portál hidak, felező, 4x4, diff.zár, brutális áttételek.
Viszont szinkronizálatlan 4 sebességes válto...:( váltókarból is van vagy 3+ diff kapcsoló, nameg egy kézifék rúd.

Hibalista

- AC pumpa, karbi, kisebb elektromos cuccok, gyújtás-megszakító, fék munkahengerek, főfékhenger, Szondás olajhőmérő vezetéktörése (máig keresem a megoldást)

Ide hordtam szervizbe

Saját magam végeztem a szerelést :)

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1960
Kényelem (6) Használati időtartam 17 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 1540
Megbízhatóság (8) Vezetett km 200
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 25 l
Előző autója? Patrol Következő autója? Nissan Patrol
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Tatra T805 1953

További ítéletek (0 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)