Az angol ipar remeke vagy szemete
Szöveges ítélet
2008 szeptemberben vettem, novemberben, kb 1000 merfold hasznalat utan felrobban a hangerfej. Ezzel egyidoben kellett a futeskapcsolot is szerelni, ami folyamatosan forro levegot fujt. 2 honap mulva uj akkumulator kellett bele. Aztan marciusban elromlott a kuplung. Most aprilis van... A szerelo szerint 2 tipusproblema van ezeknel a kocsiknal, a kuplung es a hengerfej, de o eleteben nem latott meg kocsit, aminel ilyen rovid idon belul mindketto elojon. Megjegyzem az ur a nagyapam lehetne.
Egy roadster termeszetes velejaroi, vasarlas elott erdemes atgondolni (en nem tettem), kenyelmetlen, raz, a radiot orditattni kell, hogy halljunk valamit a szelzaj miatt, a ferjem negykezlab maszik ki belole, de ugye ez egy "sport"kocsi, nem csaladi auto, pont ezert szeretem, o utalja. A csomagtartoba egy heti bevasarlas pont belefer, de a legnagyobb meretu borond mar nem. Masodik autonak, feleseg autonak tokeletes.
Hibalista
- kuplung
- futeskapcsolo
- komplett hengerfej
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 43000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.5/10) |