2012.09.03. 18:55

Egyszer már megpróbáltuk, nagy sóhajjal nekifutottunk és működött a dolog. Sőt, olyan jól sikerült, hogy ott, a tavaszi tűző napon, eufóriában úszva megfogadtuk magunknak és a résztvevőknek, hogy lesz még ilyen ősszel.

Lassan ősz van és itt vagyunk újra, eljött a nap, mindent letisztáztunk-megtárgyaltunk, nyitjuk a kaput, gyertek, nem bánjátok meg. Kérdezzétek csak azokat, akik ott voltak március 10-én, kérdezzétek csak azokat, akik adrenalinban úszva tolták a fordulatszámmérőt a piros mezőbe, hogy meg legyen az az egy tized, ami hiányzik.

Kérdezzétek azokat, akik a lemenő nap fényébe hajtottak bele még egyszer a nap végén és boldogan, elégedetten mosolyogtak egymásra a végén. Visszajövünk! – mondták és jönnek, ebben biztosak vagyunk.

És ezúttal többen leszünk. Zárjuk a szezont, de nem aprózzuk el:

Versenyzői- vezetői tanácsokat kaphatsz, vagy csak simán bandázhatsz egy jót Michelisz Norbival, aki ott lesz velünk, hogy autózzon és jól érezze magát, egy kicsit leengedni a gőzt neki is jó.

Profi szimulátoros barátaink a Simtechs-racingtől két legújabb gépüket hozzák, virtuálisan is kipróbálhatja magát bárki, aztán pár perc múlva megtapasztalhatja, hogy a valóságban is úgy működik-e minden a 12 méter széles aszfalton. De ha kell, akár egymás ellen is küzdhettek. Itt mindent szabad, amit a pályán nem (természetesen ingyen, amennyit jól esik). A cucc olyan komoly, hogy az, ami eleinte pár ügyes srác házi szórakozásának indult, az mára a komoly szimulátorgyártók gépeit is kétvállra fekteti. Hétsebességes kéziváltó változtatható mértékű váltókar-ellenállással? 150 newtonméteres profi force feedback motor? Saját tervezésű acél fogaskerekekkel és áttételekkel? Felkeményedő fékpedál? Másodpercenkénti 250 paraméter folyamatos feldolgozása és változtatása? Elhihetik, mi ki sem akartunk szállni belőle, annyira pöpec a gép.

A Carrera jóvoltából a résztvevők között kisorsolunk egy Carrera Long Range profi versenypálya-szettet. Digitális és kilenc méter hosszú, ha nem tudjátok, mi a buli a digitális Carrerában, akkor nézzétek meg azt, amikor mi kipróbáltuk.

És ez még nem minden. Forgatunk tévéműsort, meghajtjuk Csikós Mercedesét és Karotta Toyotáját, Bandi megpróbálja odakenni az XR2-es Fiestával Rézmányi Balázs XR2i-jét és egyáltalán: maximálisan jól szórakozunk, még ha betonkeverő esik is az égből.

VIP-szalon a fáradtaknak, lelátók a nézőknek, fotósmellény a profi fotósoknak, étterem, benzinkút és szállás is, ha netán egy nappal korábban érkeznétek, van itt minden.

A beugró 70 euró (19 440 Ft), ha október 1-ig jelentkezel ezen az e-mailcímen, 90 euró ha ez után, vagy regisztráció nélkül jönnél. Ebbe belefér 4x25 perc plusz az esti Open Pitlane-rész. Ne gondold azt, hogy kevés, az 5922 méter és a 14 kanyar kemény kihívás amatőrnek-profinak egyaránt.

Feltételből nincs sok

  • csak kifogástalan műszaki állapotú autóra fogadjuk el a jelentkezést.
  • bukósisak használata a versenypályán való közlekedés esetén kötelező (minden, gépjárműben tartózkodó személy számára).
  • regisztrálni ezen az e-mail címen 2012. október 1-ig lehet. Az ezen túl regisztráltak beléptidíja 90 euró. A jegyvásárlás a helyszínen történik.
  • a regisztrációhoz szükséges a megadott e-mailcímre az autó típusát, évjáratát, a motor hengerűrtartalmát és a hozzávetőleges teljesítményét ill. rendszámát és a regisztrált, helyszínen tartózkodó kapcsolattartó személy nevét tartalmazó levelet küldeni. .
  • a részvétel alapfeltétele a felelősségvállalásról szóló nyilatkozat kitöltése és aláírása (helyszínen történik).
  • kapunyitás 7.00 órakor, eligazítás 09.30-kor, első csoport rajtja 10.00, így érdemes időben érkezni

A csoportbeosztást során figyelembe vesszük a jármű teljesítményét és igyekszünk ennek alapján összeállítani az egyes csoportokat.

Totalcar Trackday

Helyszín: Slovakiaring, Dióspatony (Orechová Potôň)
GPS: 48° 3'14.00" - 17° 34'14.87"
Időpont: 2012. október 14., vasárnap, 07.00-18.00
Beléptidíj: 70 EUR/autó, október 1. után 90 EUR/autó

Nézőknek a belépés ingyenes, bukósisakot a pálya természetesen biztosít (10 € + kaució: személyi igazolvány pl.). Persze nem kizárt, hogy többen használnak egy sisakot, ez megoldható, ha nem ugyanabban a csoportban vannak.

Transzponder bérlés, élő és kinyomtatott időeredményekkel (szektoridőkkel és egyéb nyalánkságokkal): 5 €

Box bérlés: 60 €/nap

Mi biztosan ott leszünk.

Hozzászólna? Kérdése van? Ide vele!

 carrera ban simtechs copy SLOVAKIAring logo-vz2-CMYK--NEW

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.