Anyádat ijesztgesd!

2010.07.02. 16:43

Nem elég a tucatnyi szórólap az ablaktörlő alatt, a zaklató telefonok, meg a tévésopp, most új módszerekkel mennek az agyunkra a reklámügynökségek, azt az illúziót keltve, ha csak néhány pillanatra is, hogy szaladgálhatunk a szervizbe, alsó hangon 40-50 ezerért szélvédőt cseréltetni. És még büszkék is rá.

Ezt a levelet küldték a szerkesztőségbe ma reggel:

Kedves Totalcar!

Betört szélvédők Budapesten

photoxx

Ma reggel Budapesten több mint 100 autó gazdája találta szélvédőjét bezúzva. Legalábbis első ránézésre úgy tűnt. A kezdeti ijedelmet egy 3D-hatású, sztatikus fólia okozta, amely úgy néz ki, mintha betört volna a gépjármű szélvédője. A fólia a … rendezvény ambient reklámfelülete, és az …-ra invitálja „áldozatait”. A rendezvény szervezője, az … (az ügynökség) gondolkodása szerint, a vizuális különlegesség kommunikációja különleges kommunikációs felületeket is érdemel. E szándék eredménye e szokatlan, de érdekes meghívó.

Üdvözlettel…

 

Értjük, hogy az utóbbi évek reklámdömpingje az egekbe emelte az emberek ingerküszöbét, de ez legalább olyan ízléstelen ötletnek találjuk, mint korábban a piros zacskóba csomagolt szórólap volt. Ezért pontoztuk ki a konkrétumokat a levélből: semmilyen módon nem szeretnénk elősegíteni, hogy a kezdeményezés teret nyerjen.