Ez a srác itt azt mondja, télen is maradhat az alufelni

2016.10.27. 17:43

                                               Alufelni - téli időjáráshoz is!

                            Brutális tesztlaborban vizsgálták az SR3 technológiát

Sokak meggyőződése, hogy a téli viszontagságos időjárás ártalmas az alufelninek. Végre elkészült egy egyedülálló információs kampány, ami helyreteszi ezt a tévhitet: egy videón keresztül mutatja be azt a vicces, ugyanakkor drasztikus laboratóriumi tesztelést, amely során a télre (is) ajánlott alufelnit sóakváriumos áztatásnak vetik alá, de nem kímélik sópisztolytól, fúrógéptől és fogkefétől sem.

A téli mínuszok, a jeges időszak, az ipari sóval borított utak miatt sokan inkább lemondanak autójuk mutatósságáról, hogy kíméljék alufelnijüket. Ennek tudatában a szakemberek egy speciális online tesztlabort alakítottak ki, ahol humoros oldaláról közelítik meg ezt a világszerte elterjedt, téves felfogást. Három különböző, de egyaránt kemény vizsgálati módszernek vetik alá az SR3 technológiát, ami azt ígéri, nemhogy a tél, de még az útszóró só és a kőfelverődés sem hagy nyomot az alufelnin.

A Salt Resistant (só-ellenálló) lakkozás 3-as száma a háromrétegű festési folyamatra utal. Az első alapozás mindig egy ultra kemény, fekete vagy világosszürke por-réteg, amit elektrosztatikusan visznek fel, majd 210°C fokon 45 percig "sütik". A következő a festékréteg, egy nedves bevonat, ami további 40 percet tölt 180°C fokon. Legfelülre az átlátszó szigetelés, egy prémium lakk réteg kerül, amely az első védelmi vonalról gondoskodik a környezeti hatásokkal szemben. (Bővebben: az SR3-ról ITT)

Az sr3-saltlab.com oldalon található egyedülálló információs kampányvideón keresztül világszerte bárki láthatja, hogyan dől meg több évtizedes tévhit a Só-laboratóriumban. Spoilerezés nélkül annyit elárulhatunk, hogy semmi kíméletesség, a cél a totális megsemmisítés.

- Az egyszerre humoros és brutális tesztelés mellett a technológia az uniós vizsgálatokon is átment, simán kibírta a 300 órás tesztet, ahol többek között a felnik borítását megkarcolják és sós, rezes, ecetsavas oldattal permetezik – árulta el Buzás István, az ALCAR Hungária ügyvezetője.

Aki pedig még ezután sem hisz a téli alufelni használatban, nyerje meg magának kedvenc szettjét, és tesztelgessen privátban.