2015.05.27. 15:15

Helló Doki!

Négy karikás, 15 éves, benzines Quattro-m futás közben a sebesség növekedésével megegyezően felerősödő morgással reagál, amely morgás abbamarad már egy enyhe ívű jobbos kanyarban is. A hangmagasság nem változik, balos kanyarban nem szűnik meg. Ön miféle hibára gyanakszik?

Köszöni a válaszát: Zsolt

Kedves Zsolt!

Kerékcsapágy probléma áll a dolog hátterében elég nagy valószínűséggel. A duplasoros csapágy egyik felén sérült/tönkrement valamelyik görgő, vagy maga a futópálya, a másik fele még éppen (és épen) dolgozik. Ezért tapasztalható irányváltáskor eltérő hang. A jelenség gyors lefolyású, erőteljes romlási mutatókkal.

Mihamarabb cseréltesse ki a hibás csapágyat, mert ha a belső gyűrűk megforognak a tengelycsonkon, annak a cseréje is elengedhetetlenné válik. A nagy sebességű autózás felgyorsítja a csapágy végleges elmúlását. Kizárólag márkás csapágyat engedjen beszereltetni a futómű javításakor. A prémium minőség hosszútávon olcsóbb a gagyinál!

Remélem segíthettem! Gulyás Márk - www.deltamark.hu

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.