Polo, Torkos SAAB, Renault kormánymű

2000. november 24., 11:37 Módosítva: 2000.11.24 11:37
0

Egy éve kormányművet cseréltek benne, mert állítólag szivárgott belőle az olaj, azóta minden induláskor, vagy menet közben motorféknél elöl egy elég hangos kattanás hallható. Többször visszavittem a szervizbe, ahol javították, de nem jöttek rá, mi lehet a hiba oka.

Renault 5, Civic, Pit

2000. november 23., 12:05 Módosítva: 2000.11.23 12:05
0

A gépkocsi főleg nagyobb sebesség mellett ( 80-90-100 Km/h) befolyásolhatatlanul irányt vált. A jelenség főleg az úton található domborulatokon való áthaladást követően jelentkezik (nem gödrökről beszélek).

Moszkvai tél, Suzuki, Mondeo

2000. november 22., 13:17 Módosítva: 2000.11.22 13:17
0
1 hozzászólás

A márkaszervizben a teljes kormánymű cseréjét javasolták. Jogos ez, vagy egyszerűbb problémáról lehet szó? Sajnos nem merjük a kormánymű cseréjét bevállalni, a szervizekben tapasztalt hozzá nem értés végett.

Kadett E, BMW 324 d, Corolla, teherautó

2000. november 21., 12:43 Módosítva: 2009.07.25 17:04
0

Nem tudom teherben zavarható vagy -é, de megpróbálkozom. Beesett hozzánk egy 1996-os évjáratú, 814 D Merci, kulcsos leállítású, és nem működik rajta a leállítás.

Omega, Uno, Astra, téli gumi

2000. november 20., 11:43 Módosítva: 2000.11.20 11:43
0

Van egy 1990-es Opel Omegám (2.0i) Az alapjárattal és az ABS-sel van gondom. Az alapjárati fordulatszám össze-vissza változik. Néha kicsit magas, néha olyan alacsony, hogy leáll. Az ABS is hol működik, hol nem.

Astra, Tico, Corolla

2000. november 17., 12:52 Módosítva: 2000.11.17 12:52
1

Kedves doktor úr, talán Ön tud segíteni.
Két éve vettem egy Ticót nyáron, és az első hideg napok bejövetelénél az történt, hogy elindítás után rögtön leáll a motor, és a hidegtől függően a második indítás után már jó, vagy még egyszer eljátssza ezt.

Peugeot 309, Fiesta, Lancer

2000. november 16., 11:26 Módosítva: 2000.11.16 11:26
0

Az előző télen fordult elő, hogy nyirkos időben/sok állás után hiába indítóztam, csak forgatta, de nem indította be a motort. Kb. 5 perc múlva azonban simán beindult a kocsi. Volt gyertyacsere is, mégse szűnt meg a dolog. Én "beázásra" gyanakszom, csak nem tudom hol...

Civic, Vectra, meg a csomagtérajtó

2000. november 15., 11:27 Módosítva: 2000.11.15 11:27
0

Van egy 93-as 1.6-os Vectra csodám. Kettesben alacsony fordulaton nagyon rángat. Lehet valamit tenni vagy egyszerűen csak ilyen?

Golf III, BMW E 30, Audi Coupe

2000. november 14., 11:37 Módosítva: 2000.11.14 11:37
0

Mai szentenciánk: a fék, a kormánymű és a felfüggesztések legkisebb bizonytalansága illetve hibája esetén a hiba okának tisztázásáig semmiképpen ne közlekedjen az autóval, míg a hibát meg nem állapítják. Pénzt ugyan kereshet másik autóra, de az egészség és a mások élete ennél sokkal nagyobb kincs.

A Renault, akinek lelke van, Escort, Racer

2000. november 13., 13:38 Módosítva: 2000.11.13 13:38
0

Egy 91'-es 128.000 km-t futott 1100 ccm-es R5-tel rendelkezem, és a következõ a probléma. Már nyáron is tapasztaltam, hogy néha-néha nyekereg az elsõ futómű menet közben. Erre egy MAK-os azt javasolta, hogy szilikonspray-vel fújjam be a lengõkarszilenteket, lehet, hogy ez a baj.

A guru első ausztrál páciense!

2000. november 10., 12:34 Módosítva: 2000.11.10 12:34
0

R-19 txe 1991.
Ha a fordulatszámmérőt bekötöm, a motor 1-5 perc múlva leáll. Én Ausztráliából kérdezem, itt csak egy mechanikus van Brisbane-ben, jó és becsületes francia srác, de nem tudjuk mi a baj . Ha tudsz valami jót küldeni, meg fogom köszönni!

Corolla, Samara, Renault 5

2000. november 9., 12:09 Módosítva: 2009.07.25 17:23
0

Egyre gyakrabban fordul elő a következő hiba:
Indulás után (szivatóval is ) a motor rángat és alapjáraton lefullad. Van amikor nagy gázfröccs után a hiba megszűnik. Gyertya , benzinszűrő , légszűrő cserélve. Az benne a pláne, hogy nem mindig, és ilyenkor jó az alapjárata.

Golf I, Peugeot 306, Renault 19

2000. november 7., 10:16 Módosítva: 2009.07.25 17:04
0

1990es Renault19-em néhány hete alapjáratban sípoló hangot ad. Amint a motor magasabb fordulatszámon jár, a hang megszűnik, azonban alapjáratban ismét visszatér.

Vectra, Suzuki, Ismeretlen

2000. november 6., 13:22 Módosítva: 2000.11.06 13:22
0

Van egy Suzuki Swift 1.3 GLX tipusú 93-as évjáratú autóm, és vontattam vele egy a megengedettnél nehezebb autót amitől a kuplungom kicsit "megégett" és azóta eléggé fent fog.

Anonim autó, Cinquecento Sporting, Sierra

2000. november 3., 11:20 Módosítva: 2000.11.03 11:20
0

Ford Sierra 2.0i 1992: egyenetlen alapjárat, kiszámíthatatlanul ingadozik néha, sőt le is állhat, aztán ez el is múlik. Reggel indítás után is hajlamos leállni, aztán második indítás után már el lehet az autóval indulni. A gyújtás most lett beállíttatva, elvileg az alapjárat is.

Escort Alba, Renault 19, bolond computer

2000. november 2., 10:47 Módosítva: 2000.11.02 10:47
0

Ford ESCORT 1.4 ALBA 1993-as gk-m a következőt tette:
Reggel elég hidegben tökéketesen indult, kb. 2 km-t mehettem. Fél óra múlva vissza akartam indulni, de nem indult a kocsi. Az aksi tökéletesen forgatott, szikra volt, a gyertyák újak.

Yaris, Astra, Daihatsu

2000. október 31., 11:43 Módosítva: 2000.10.31 11:43
0

Segítségre lenne szükségem. Nemrég vettem egy 96-os Astrát (1.6 16V). Van a műszerfalon az a bizonyos sárga diagnosztikai lámpa, amely 5-15 km-rel az elindulás után kigyullad, a motor újraindítása után újra kezdődik az egész, egyébként az autó kifogástalan menetteljesítményt nyújt, nem is fogyaszt extrém sokat.<

Octavia, D Kadett, Escort

2000. október 30., 09:21 Módosítva: 2000.10.30 09:21
0
1 hozzászólás

97-es Ford Escort autómnál a következő hiba jelentkezik néha: nem indul :-) De nem úgy egyszerűen nem indul, hanem kigyúl minden lámpa (fék, akkumulátor, esetleg kézifék) a műszerfalon, viszont a motortérben teljes a csönd. Se önindító, se más zaj nem hallatszik. Áram van, mert a magnó megy, pl. Ha ezek után egy ideig nem nyúlok hozzá, és 5 perc után újra próbálkozok, akkor elindul az autó.

Téli olajcsere, Pierburg porlasztó, Vitara,

2000. október 27., 12:21 Módosítva: 2000.10.27 12:21
0

Van egy '92-es Vitarám, és a kormányműnél csöpög az olaj. Néhány szintén Vitara tulajdonos ismerősömnél ugyancsak előfordul ez a hiba. Ez tipikus jelenség a Vitaráknál?

Garanciális problémák, Peugeot 206, Corolla, Ka

2000. október 26., 10:57 Módosítva: 2000.10.26 10:57
0
1 hozzászólás

3 hete vásároltam egy Toyota Corolla 1.4 VVT-i személygépkocsit. Az autó motorja már a 2. napon elkezdett csörögni. Tudom, nem pontos ez a kifejezés de talán érthetõ mire gondolok.<

Nyikorgó Micra, olajcsere, Golf I, Ibiza

2000. október 25., 11:24 Módosítva: 2000.10.25 11:24
0

Egy új Nissan Micrám van, 1.3-as, CVT váltóval. Indításkor furcsa, nyekergő hang hallható, de csak akkor, ha a motor még hideg (általában reggel). Az autóban 5700 km van, de ezt a tünetet már az első héten produkálta. Ez így normális?

Vectra, Volvo 440, Polo

2000. október 24., 10:38 Módosítva: 2000.10.24 10:38
0

Egy éves új típusú Vectrám van, 1.6-os. Kb. 25e km-t futott. A kocsit újonnan vettem és szeretném hosszú évekig használni, akár 10 évig is. Kérdésem, hogy elég-e a gyár által előírt 15e kilométerenkénti olajcsere, 30 ezrenként légszűrőcsere. Amerikai autós lapok szerint 5 ezrenként érdemes olajat cserélnie annak, aki jót akar kocsija motorjának. Nem ellenérdekeltek a gyárak abban, hogy sokáig üzemeljen egy autó?

Audi 100, Peugeot 306, Vectra, Golf II.

2000. október 20., 13:37 Módosítva: 2009.07.25 17:04
0

Autómata szivatós 85 -ös 1.3 -as II Golfom van. A hócipõm kezd tele lenni, hogy az olajba rendszeresen benzin kerül. Vettem egy új AC pumpát (olasz) és az olajat is kicseréltem. Ezek után megintcsak elõjött a hiba.

Torkos SAAB és BMW, futóműves Twingo

2000. október 19., 13:00 Módosítva: 2000.10.19 13:00
0

BMW 1983. 525E kocsim fogyasztása 18 liter. Korábban 10 literrel beérte. A motor hibátlanul működik, indul, gyorsul stb. Több szerelő vizsgálta, hőgombákat cseréltek, gyújtást, CO-t állítottak, a légtömegmérő rugóját feszítették. Siker semmi.

Visító Astra, kopogó Focus, balra húzó Partner

2000. október 18., 09:34 Módosítva: 2000.10.18 09:34
0

1993-as 135e km-t futott 1.4-es Opel Astrám van. Tegnap iszonyatos sivítás tört elő a motorteréből. Először a szokásos ékszíjcsúszásra gyanakodtam, de közelről meghallgatva (és az ékszíjat megfeszítve) egyértelművé vált, hogy a hang az osztófejből jött, csapágy problémának tűnik. Ez elképzelhető diagnózis? A biztonság kedvéért leállítottam a szervizbe menetelig, attól tartva, hogy beáll. Ez normális jelenség ennyi kilométer után?