Elérhetetlen a biztosító

2012.02.05. 13:33

Tisztelt Uram!

Történt egy balesetem ahol nem én voltam a hibás, viszont az autóm (Mazda3,2007,1.6benzin) totálkáros lett. 2011.12.09-én történt a baleset. A kárt 2011.12.29-én vették fel a Mazda Óbudánál és továbbították az MKB biztosítónak. Nos. Telefonon próbáltam elérni a biztosítót, de reménytelen. Írtam nekik levelet két e-mail címre is, de nem válaszoltak. Szeretném megtudni, hogy is áll az ügyem, de lehetetlen mivel a biztosító mint olyan mintha nem is létezne. Teljesen össze vagyok törve, mert se kocsim se információm afelől, hogy mi is történik. Az lenne a tiszteletteljes kérdésem, hogy ez normális? A biztosítónak ehhez joga van? Mármint, hogy elérhetetlen. Kihez forduljak és mikor? Hogy lehet részleteket kicsikarni belőlük? Mit tegyek, hogy visszakapjam azt amit tönkretettek? Válaszát nagyon várom és előre is köszönöm.

Üdvözlettel:

Soltész János Zsolt

Tisztelt Kérdező!

Kártérítéssel kapcsolatos ügyintézés során a biztosítót minden esetben írásban, postai tértivevényes levélben javasolom felkeresni. A postai tértivevény birtokában lehet a biztosítóval szemben a további lépéseket megtenni. Amennyiben az igénybejelentés kézhezvételétől számítva 30 napon túl sem érkezik válasz, panaszbejelentést kell tennie a biztosítók felügyeleti tevékenységét végző Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeleténél. (PSZÁF) A panasz előterjesztésével kapcsolatban a PSZÁF oldalán tájékozódhat az alábbi link alatt minden vonatkozó információt megtalál: https://www.pszaf.hu/fogyasztoknak/panaszokrol/panaszkezeles_menete

Tisztelettel:

Autójogász

Dr. Lenkei Balázs

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.